1. Gabrille Appels Member

Wachtwoord phpmyadmin

Topic geplaatst op: 23-12-2012 om 20:57

Beste,
    ik dacht dat ik mijn wachtwoord van myadmin kwijt was maar het is dat van phpmyadmin dat ik kwijt ben.
    (voor mij allemaal heel verwarrend al die nieuwe namen, gebruikersnamen, wachtwoorden en getallen)
    Ik heb het wachtwoord al veranderd via MySQL management maar het haalt niets uit.
    Iemand van versio vermoedt dat de link naar phpmyadmin niet correct wordt weergegeven in mijn DirectAdmin.
    De databases worden extern gehost schrijft hij mij. Al bij al kan ik dus nog steeds niet inloggen en dus nog steeds na dagen proberen nog steeds niets doen.
    Weet iemand hoe dit probleem kan opgelost worden? Dank je wel!

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-12-2012 om 04:30

Hallo, gebruik je als login de naam van je database voorafgegaan door je gebruikersnaam? In de vorm van username_database-naam? Mail ons even de inlog gegevens van je database naar support@versio.nl dan kijken we dit voor je na. Om de juiste url te kennen van je database host kan je een nieuwe database aanmaken in DirectAdmin -> MySQL management, bij "host" zie je een ip staan, dit ip gebruiken http://ip-adres/phpmyadmin ; inloggen met gegevens van je database.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Harry Vos Member
    Reactie geplaatst op: 27-12-2012 om 15:05

Ik heb hetzelfde probleem ook al vanaf de 23ste

4. Harry Vos Member
    Reactie geplaatst op: 28-12-2012 om 16:05

Mailtje naar support@versio.nl en het is gefixed

5. Gabrille Appels Member
    Reactie geplaatst op: 28-12-2012 om 17:29

Hallo Harry Vos
    Dat zou fijn zijn maar na een week heen en weer gemail weet ik het zo niet meer

6. Harry Vos Member
    Reactie geplaatst op: 28-12-2012 om 18:57

Hallo Gabrille, Tom Denkers van de support afdeling van Versio heeft het in orde gebracht. Moet je anders even naar hem vragen. Ik had het probleem op server 64! Ik heb ook een Reselleraccount op een andere server en daar werkte het wel goed. Dus het was echt een probleem voor Versio!
    Succes