1. rudy Member

Fout 101 ik wordt er een beetje moe van

Topic geplaatst op: 03-12-2012 om 09:31

Goedemorgen
    Ik heb de laatste tijd erg veel last van zogenaamde 101 foutmeldingen, er draaien verschillende websites op mijn pakket en echt talloze keren per dag krijg ik de volgende melding: Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): De verbinding is opnieuw ingesteld. Dit duurt meestal een paar minuten.
    Alleen de websites uit mijn pakket zijn dan niet bereikbaar de rest van internet is wel gewoon bereikbaar. Ook directadmin is dan wel bereikbaar.
    Desondanks heb ik natuurlijk wel mijn modem en router gereset maar dit lost het niet op. De websites die ik heb draaien zijn gemaakt met WordPres.
    Wat ik me afvraag, hoe komt dit en nog belangrijker hoe dit op te lossen en... hebben meer mensen hier last van.
    Ik ben klant geweest bij meerdere webhosters maar dit probleem heb ik nog nooit meegemaakt.

2. Kasper Member
    Reactie geplaatst op: 06-12-2012 om 10:02

Heb ik ook last van. Van Vesio krijg ik te horen dat er geen problemen op de server zijn.

Zelfs de tracker de bekijkt of mijn websites down zijn of niet krijg ik te horen dat de httpd meerdere keren per dag herstart wordt. Hierdoor is er een downtime van 5 seconde en daar slaat mijn watchdog op aan.

Maar bekend probleem inderdaad, enkel tot op heden geeft versio niet thuis met een oplossing.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. RayHammer Member
  4. RayHammer Member
    Reactie geplaatst op: 06-12-2012 om 11:51

PHP 5.3 scheind een de oplossing te zijn.

Vond u dit antwoord nuttig?