1. Steefo Member

    Geen mail meer binnen

    Topic geplaatst op: 29-11-2012 om 11:45

    Hallo,

    Het viel mij vanochtend op dat het wel rustig is in mijn inbox.
    Ik heb geprobeerd mezelf een mail te sturen en die kwam niet aan ik kreeg ook geen foutmelding. Vanuit roundcube kon ik wel een mail versturen
    Dus out werkt in niet. Heeft iemand een idee. Of is er een storing bij versio?

    Ik hoor het graag

  2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-11-2012 om 23:49

    Hallo, je kan de mailbox quota even nakijken via E-mail Accounts in DirectAdmin, mogelijk staat dit ingesteld op 50MB? Je kan het dan even instellen op de waarde 0.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Steefo Member
    Reactie geplaatst op: 30-11-2012 om 07:08

    Hoi Fabien,

    Dit was idd het probleem. Ik heb het nu ingesteld op 0 (unlimited)
    Is er nog een mogelijkheid om de mail die de afgelopen 2 dagenniet is aangekomen als nog in postvak in te krijgen?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Steefo Member
    Reactie geplaatst op: 30-11-2012 om 08:02

    Het probleem is opgelost de mail van de afgelopen dag(en) stroomt binnen.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-12-2012 om 04:48

    Hallo, fijn te horen!

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Frederik Jonker Member
    Reactie geplaatst op: 12-01-2016 om 10:29

    Ik heb sinds vanochtend hetzelfde probleem. Hoe kan het dat het veranderen van de mailquota het probleem oplost, ik heb die instelling nooit veranderd

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-01-2016 om 11:27

    Standaard staat de inbox ingesteld op 50mb. Als u de quota wijzigt naar 0, verandert dit in ongelimiteerd.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  8. Frederik Jonker Member
    Reactie geplaatst op: 12-01-2016 om 11:46

    Ik ben nog niet in staat geweest om de instelling te veranderen, maar inees kwam de mail weer binnen. Voor nu is mijn probleem weer opgelost.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  9. ADVIOM Member
    Reactie geplaatst op: 19-01-2016 om 17:28

    Eb ditzelfde probleem ineens sinds 2 dagen. Geen limiet opgegeven (quota = 0), wachtwoord gewijzigd in direct admin. Kan wel mails versturen maar ontvang niets in mijn webmail en ook niet via Outlook. Krijg geen waarschuwingen. Mijn accountinstellingen getest en alles werkt, maar ontvang niets. Please help!!!!

    Vond u dit antwoord nuttig?