1. Peter Pijpker Member

Ftp, Mail() en DNS functies kapot

Topic geplaatst op: 12-11-2012 om 08:55

Sinds een paar dagen heb kan ik geen verbinding meer maken met mijn ftp server.
    Alleen door het gebruiken van het alternatieve adres kan ik tochop mijn ftp server komen.
    Voor de rest is de mail() functie ineens heel instabiel, heel soms komt er een mail door maar meestal niet (met een script dat altijd gewerkt heeft). Verder zijn functies zoals checkdnsrr niet meer beschikbaar en timen ze out. (voor het kijken of domeinen bestaan).
    Weet iemand wat er aan de hand is en wat ik moet doen?

2. Abraham Moerland Member
    Reactie geplaatst op: 13-11-2012 om 18:05

Sinds Versio is overgestapt op een gecentraliseerde mailserver, en ik de instellingen heb aangepast volgens de aanwijzingen van Versio, is het hommeles met mijn mailverbinding. Het duurt nagenoeg altijd minstens een halve minuut voor er verbinding is nadat ik het mailprogramma heb geopend, maar dat kan ook heel goed een kwartier of langer duren. Ik heb drie websites bij Versio en de verbinding met de mailserver is voor alle accounts problematisch, hoewel de wachttijd per account zeer kan variëren.
    Het ligt niet aan mijn computer of mijn mailprogramma want dat probleem heb ik niet met de mailaccounts van mijn sites bij een andere provider.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Matthias Van Den Elsacker Member
    Reactie geplaatst op: 17-11-2012 om 12:29

Zelfde probleem bij mij. Zeer lastig als je aan een site bezig bent waar het merendeel van de communicatie via email moet verlopen...

Vond u dit antwoord nuttig?