1. RoelForum Member

Geen verbinding.

Topic geplaatst op: 11-11-2012 om 15:58

Hallo,

Vanmorgen kwam ik erachter dat ik geen verbinding kan krijgen met mijn VPS.
    Als ik inlog op de cloudbox panel, kan ik wel connected met de console, ik kan zelfs in deze console ping > 159.xxx.x.205 en dan krijg ik wel results, dat is het gekste van alles, verder kan ik niet verbinden met ftp,directadmin of phpmyadmin.
    Nu zal je denken dat dit een IP block is, maar dat is het niet, aangezien niemand het kan, ik heb ongeveer 10 personen over het internet laten pingen, of mijn website url gegeven om het te checken, en bij iedereen faalt het, ook op mijn telefoon faalt het en dit is een andere IP, dus het is iets anders, zelfs als ik het wget cmd gebruik in de server werkt het ook niet, zegt hij dat hij dat ie geen connectie kan maken met de website waar het bestand opstaat.
    De applicatie die op dit moment draai worden ongeveer door 2000 gebruikers gebruikt, dus het zou fijn zijn als dit probleem voor vanavond opgelost zou kunnen worden.

Groetjes Roel.

2. RoelForum Member
    Reactie geplaatst op: 11-11-2012 om 16:00

Sorry voor de typ fouten, maar ik heb haast.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. zwerfkat Member
    Reactie geplaatst op: 12-11-2012 om 13:42

Misschien zit je aan de maximale maandelijkse bandbreedte? Zie de Usage Statistics.

4. RoelForum Member
    Reactie geplaatst op: 12-11-2012 om 15:39

Wel het is opgelost, ofja opgelost, het was een zware DDoS Attack, en dus kan ik hier niet meer verder hosten, ik zal opzoek moeten gaan naar een hoster met uitgebreide anti DDoS hard/software.
    Alleen jammer dat ze hier pas na anderhalve dag achter komen. Maarja het was me een genoegen om van deze service gebruik te mogen maken.

5. zwerfkat Member
    Reactie geplaatst op: 13-11-2012 om 11:00

Alle populaire hosters krijgen hier zo nu en dan mee te maken. Hoe meer klanten, hoe vaker ze het doelwit zullen zijn. Voordeel is dat ze steeds betere spullen zullen inzetten om dit te voorkomen, terwijl kleine hosters hier soms helemaal niet op voorbereid zijn. Tja, wat is wijsheid...