1. Ellen Huzen Member

Beoordelen nieuwe webwinkel

Topic geplaatst op: 06-11-2012 om 20:01

Beste Mede Versio klanten,

Ik zou graag willen weten wat iedereen hier van onze nieuw gelanceerde webwinkel in fashion en sieraden vind en wat er eventueel beter kan(graag onderbouwen met feedback).

De website is te bezoeken op Netzofashion.nl

Op basis hiervan kunnen we eventueel de feedback aanpassen en onze website verder uitbouwen.

Ik hoop op leuke reacties/suggesties.

Bij voorbaat dank iedereen, fijne avond!

Ellen.

2. TMC Member
    Reactie geplaatst op: 23-03-2013 om 14:44

Ziet er op zicht netjes uit
    zou hem alleen wat smaller maken in verband smart telefoons

Vond u dit antwoord nuttig?

3. chatuliem Member
    Reactie geplaatst op: 30-04-2013 om 01:27

Je vroeg om input. En dat wil ik dus ook gewoon geven. Het is een prachtige site, waar veel werk aan besteed is. Wat mij wel opvalt is, dat het wel een hele grote pagina geworden is, waardoor je het overzicht wat verliest. Misschien zou je ervoor kunnen kiezen om het bovenste gedeelte wat in te korten, ik merk bv. dat ik nog geen echt product heb gezien als ik op de web site kom. Of je zou er ook voor kunnen kiezen de onderste verwijzingen aan te passen. Ze kunnen toch ook via het menu naar de producten toe?
    Zelf zou ik ook eens kijken naar de breedte van de pagina en de breedte van het menu aan de linkerkant.
    Eerlijk gezegd rilde ik ervan als ik dacht hoeveel werk je hier aan gehad hebt, met al die artikelen en ook nog de subartikelen. Ik hoop ook, dat je mijn opmerkingen niet als negatieve kritiek opvat, ik heb bewondering voor wat je gedaan hebt.

Vond u dit antwoord nuttig?