1. kagee Member

Vervaldag verhuizing

Topic geplaatst op: 02-11-2012 om 11:30

Als ik een be-domeinnaam naar Versio verhuis, wordt dan de oorspronkelijke vervaldag van die domeinnaam met een jaar verlengd, of valt de nieuwe vervaldag op de verjaardag van de verhuizing (en ben ik dan dus een stuk van mijn periode kwijt?)?
    En hoe is dat met com/net?

2. RayHammer Member
    Reactie geplaatst op: 02-11-2012 om 13:31

@kagee Als je het domein verhuist naar Versio is het domein weer een jaar geldig. Je betaalt ervoor snapje? Dus als het domein bij Versio staat is hij weer goed voor een jaar geldig.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. kagee Member
    Reactie geplaatst op: 02-11-2012 om 15:43

Uiteraard betaal ik voor een verhuizing van mijn domeinnaam naar Versio. Wat ik bedoel, is dit:
    op dit moment vervalt mijn domeinnaam op 16 januari 2013. Als ik die domeinnaam vandaag naar Versio verhuis, is mijn volgende vervaldag dan 2 november 2013 of 16 januari 2014?

4. remcok Member
    Reactie geplaatst op: 02-11-2012 om 20:39

2 november 2013
    Versio heeft immers niets te maken met tot hoelang je hebt betaald bij een ander.

5. kagee Member
    Reactie geplaatst op: 05-11-2012 om 14:57

Ik heb nu een .be- en een .net-domeinnaam naar Versio verhuisd. En ja, die verhuizing ging uiterst vlot.
    Bij dns.be kan ik niet zien wanneer mijn .be-domeinnaam verloopt, waar via whois.net zie ik dat mijn .net-domein verlengd is tot 16 januari 2014. Daar is dus blijkbaar een vol jaar bijgekomen, bovenop de oorspronkelijke vervaldag - in mijn Versio-klantenpaneel staat evenwel 04-11-2013 als ophefdatum...