1. Jesse Dobbelaere Member

Site plots onbereikbaar

Topic geplaatst op: 31-10-2012 om 03:23

Ik was wat bestanden aan het kopieren naar mijn website en pagina's aan het testen en plots heb ik geen toegang meer tot mijn website. Ik kan mijn wordpress blog niet meer openen, ook simpelweg surfen naar de domeinnaam (die een index.html moet openen), lukt niet meer.

Volgens downformeoreveryone.com is de site nog bereikbaar. Wanneer ik er naar toe surf op mijn iphone met 3G, krijg ik de website te zien en werkt alles. Wanneer ik op mijn wifi surf, kan ik niet verbinden met de website.

Ik probeer met een ander wifi netwerk en daar lukt het wel vlot om mijn site te bezoeken. Het is dus plots onmogelijk om toegang te krijgen tot mijn site via mijn wifi (zowel op macbook pro als op iphone). Ik heb de DNS servers die ingesteld staan op mijn router al eens gewijzigd, maar dit haalt niks uit. Alsof mijn IP geblokkeerd werd voor onbepaalde tijd? Kan zoiets?

2. Jesse Dobbelaere Member
    Reactie geplaatst op: 31-10-2012 om 03:36

Op de versiopedia zag ik dat men kan mailen naar ipblock@versio.nl. Waarom wordt mijn ip uberhaupt geblokkeerd?

Ik was gewoon een aantal bestanden op de FTP aan het zetten. (Symfony2 framework), en enkele demo php pagina's aan het openen. Blijkbaar kan dit niet? Ik heb nu het aantal gelijktijdige connecties van de ftp client op 1 gezet en hoop dat het niet meer gebeurt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. RayHammer Member
    Reactie geplaatst op: 31-10-2012 om 07:35

Heb je veel bezoekers op je website met Wordpress?

4. Jesse Dobbelaere Member
    Reactie geplaatst op: 31-10-2012 om 13:53

Nee de wordpress blog staat nog maar enkele weken online. Het zal wel gebeurd zijn door de vele ftp transfers. Hopelijk gebeurt het nu niet meer

5. grafikus Member
    Reactie geplaatst op: 09-12-2012 om 15:18

Ik heb vandaag hetzelfde probleem, erg frustrerend. Moet ik dan op een andere server gaan ontwikkelen?

6. Koen Molemans Member
    Reactie geplaatst op: 18-12-2012 om 05:21

Ik heb net ongeveer hetzelfde meegemaakt.
    Was bestanden aan het uploaden, wil naar mijn site gaan en het ging niet.
    Volgens downforeveryone was het een algemeen probleem.
    Echter iets later heb ik nog eens geprobeerd en dan kreeg ik de melding dat het enkel bij mezelf was.

Hopelijk kunnen de mensen van Versio hier wat aan doen, want als ik telkens ik wat bestanden upload of download om mn website te maken geband ga worden, dan klopt er wel iets niet denk ik.

Verder mag ik zeker niet klagen vind ik van deze host hoor, de paginas zijn normaal snel bereikbaar, en alles werkt zoals het moet.
    Echter vind ik de snelle banning van IP's net iets minder.
    Als je een website aan het maken bent dan moet je nu eenmaal veel uploaden en downloaden, en als je dan zo op een banlijst komt is dat wel best vervelend

Wat ik wel raar vind aan het geblokeerde IP dan is het feit dat ik nog wel op de FTP kan en toegang heb tot mijn mails.

7. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 18-12-2012 om 20:49

Hallo, er kunnen ip blokkades voorkomen wanneer je teveel gelijktijdige connecties maakt via ftp, het aantal gelijktijdige connecties instellen op maximaal 2 in je ftp programma moet dit probleem verhelpen.

Een website te vaak na elkaar refreshen kan ook leiden tot een blokkade. Een mailtje naar ipblock@versio.nl is dan de beste oplossing zodat het even nagekeken wordt.

8. Namenick Member
    Reactie geplaatst op: 22-12-2012 om 16:23

Fabien,

Ik zie een ander topic dat hierover ging en waarop ik gereageerd had niet meet via dezelfde link te vinden is (weg gehaald?)
    Maar ik onderga dezelfde problemen deze week en ook vandaag zonder dat er gerefreshed is en ik heb al helemaal geen FTP connecties open op dat moment. Ja als de zaak eenmaal hangt probeer je een aantal keer te refreshen maar dan bestaat het probleem al.
    Bovendien is het een klein beetke lullig als je aan het werk bent en 24 uur moet wachten tot iemand wat gaat unblocken.

ps:
    Kun je me vertellen waar de vandaag nog geupdate url https://www.secure.versio.nl/1564-al_mijn_reseller_paketten_onbereikbaar.html is gebleven?

Alvast bedankt voor evt nuttige input.

9. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-12-2012 om 02:34

@Namenick Het andere topic kan ik helaas zo niet terugvinden momenteel. Je mag even mailen naar support@versio.nl met je gebruikersnaam en domeinnamen die moeilijk toegankelijk zijn, dan kijken we dit voor je na.