1. Simone Netten Member

Vraag doorsturen site

Topic geplaatst op: 27-10-2012 om 22:11

Hallo ik heb een site, en die wil ik graag koppelen aan mijn nieuwe nl domein

Is dit uberhaubt wel mogelijk ?

Groetjes simone

wat ik dus bedoel is dat je trancemaffia.nl intypt en uitkomt bij trancemaffia.maffiastarter.nl ?

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-10-2012 om 04:37

Hallo, ik heb de redirections inmiddels voor je aangemaakt naar aanleiding van je support e-mail.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Adriaan Daniel Fokker Member
    Reactie geplaatst op: 27-11-2012 om 10:42

Ik heb precies dezelfde vraag. Kunt u dit voor mij ook instellen?

4. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-11-2012 om 03:05

Hallo Adriaan, je kan in het klanten paneel bij uw domeinnamen -> overzicht -> Nameserver/DNS -> DNS beheren aanzetten. Daar maak je 2 redirections aan, éénmaal met "www" in het vakje "van" en éénmaal het vakje leeglaten, in het andere vakje http://uw-doeladres.com Het kan even duren voor de site bereikbaar wordt na het instellen van de redirections. Indien het niet lukt kan je even mailen support@versio.nl

5. smacklabs Member
    Reactie geplaatst op: 28-12-2012 om 18:45

Ik heb het al een keer aan de helpdesk gevraagd maar kom er niet uit. Is het voor mij mogelijk om smacklabs aan http://www.labrador-smacklabs.nl te koppelen, mij lukt het echt niet.

6. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-12-2012 om 00:19

Hallo smacklabs, om welke extensie gaat het exact? Wat je kan doen is de nameservers instellen voor het domein. Nadien ga je naar DirectAdmin bij labrador-smacklabs.nl -> domain pointers en stel je het andere domein daar in. Mocht het niet lukken kan je even mailen naar support@versio.nl en help ik je graag verder.