1. Georg Hilbert Westenbrink Member

Domein naam koppelen aan mijn reseller

Topic geplaatst op: 10-12-2011 om 22:12

Ik heb een reseller account gekocht met daarbij een domein naam, nu wil ik de domein naam koplleen aan mijn reseller account zodat ik van mijn domein naam ook een nameserver kan aanmaken. Weet iemand hier de instructies voor te vinden?

dus mijn domeinnaam niet als gewoon gebruiker aanmaken maar als hoodfdomein voor de reseller.

Alvast bedankt voor iedere goede hulp.

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 10-12-2011 om 22:26

Je dient in te loggen via DirectAdmin in uw reseller account. Rechts zal je zien dat je een reseller en user level hebt, je gaat naar user level en voegt het domein toe via "domain setup".

Private nameservers aanmaken: http://versiopedia.nl/index.php/Private_nameservers

Zorg ook dat de nameservers goed staan ingesteld voor je domein: in je Versio klantenpanel bij "uw domeinnamen" --> "overzicht" --> klikken op vergrootglas achter het gewenste domein --> "Nameservers/DNS" --> "Nameservers instellen". Daar geef je de nameservers in die vermeld stonden in het mailtje dat je hebt gekregen toen je het hostingpakket aankocht. Het kan 24 uur duren voor je website bereikbaar wordt.

Vond u dit antwoord nuttig?