1. Catharina Smitvan Feggelen Member

Domein verhuisd geen epp

Topic geplaatst op: 18-10-2012 om 16:43

Hallo kan iemand mij verder helpen met het volgende mijn website smitla.nl stond ergens prive Daar moest hij weg dus heb ik de site daar verwijderd en de domeinnaam naar versio gehaald onder een bestaand adres cathysneedleworks.nl Het verhuizen van smitla.nl Tijdens het verhuizen moet je enkele dingen invullen waar ik geen weet van heb Dus onder de naam van Cathysneedleworks gedaan en ook betaald maar het token nr dus ook niet ingevuld en de servers niet hoe ga ik nu verder En hoe krijg ik de smitla site weer online
    pff denk een verward verhaal hoop dat er een antwoord is
    groets Carla

2. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 18-10-2012 om 21:01

Ok, beetje verwarrend dit verhaal.
    Ik ga mijn best doen ;)

je hebt een verhuizing aangevraagd van smitla.nl
    Is deze domein wel van jouw? die andere staat nl op een totaal andere naam.

maar goed, ik zie dat de registrar mijninternetoplossing.nl is.
    Hier heeft versio ook zaken mee gedaan.

Voor smitla.nl dien je een EPP code op te vragen bij degene waar je hem hebt gerigistreed/ondergebracht.
    Als deze domein inderdaad van jou is, is de huidige provider VERPLICHT jou deze te verstrekken, ik dacht, binnen 5 dagen.
    Indien na die tijd nog niks ontvangen nogmaals verzoeken om EPP code.
    Als er dan weer niks komt, kun je een mailtje sturen naar versio.
    (in extreme gevallen zal SIDN zelf kunnen ingrijpen).

Na ontvangst van deze code, kun je hem alsnog invoeren in je klantenpaneel onder kopje verhuizingen.

Tja je site, dat durf ik niet te zeggen.
    Je zegt dat je hem hebt verwijderd, dan zou ik proberen een backup terug (te laten) zetten via die hosting partij waar je hem hebt staan.
    Of een NS wijziging laten doorvoeren naar jou eigen hosting, waar je dan onder DA dat domein dan toevoegd en de backup terugplaatsen onder je account van versio.

suc6 ermee

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Catharina Smitvan Feggelen Member
    Reactie geplaatst op: 21-10-2012 om 13:41

Hallo Zeromechanic bedankt voor je reactie
    Ja ik zit denk ik met een probleem Het bedrijf is failliet Ik krijg ook geen antwoord.
    Is het mogelijk zonder epp te verhuizen of moet ik een andere domeinnaam registreren? dat zou jammer zijn

4. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 21-10-2012 om 13:47

Het bedrijf waar de domeinnaam van is??
    of het bedrijf waar ie geregistreerd is??

Ik zou even in overleg gaan met versio wat de mogelijkheden zijn.
    support@versio.nl