1. Un1x Member

[TOOL] Gehackte dedicated / vps ?

Topic geplaatst op: 13-10-2012 om 17:31

Hallo Versio klanten,

Zoals ik een keer heb beloofd zal ik mijn tool hier op versio plaatsen.
    Het gaat om een tool die je webserver scant op geinfecteerde bestanden, denk hierbij aan javascript obfuscation / shells etc.

Het is een bash script die je onder een root account ( of account met root rechten ) dient uit te voeren, het script dat ik gemaakt heb is Open Source dus je kunt hem gewoon inzien en evt. wijzigen. Sinds enkele dagen hebben andere programmeurs mijn script overgenomen en zijn hun van plan om hem met mij uit te bereiden naar bijv. een optimalisatie om kant en klare wordpress pakketten te scannen ( heb ik al zo goed als werkend ) en die dan te beveiligen voor bekende exploits.

Ik kan hier wel alle functionaliteiten plaatsen, maar het is handiger als je die zelf ondervindt. Let op dat dit een beta versie is ( nog geen bugs gevonden ). Dus mocht je tips / vragen hebben dan kun je die op de sourceforge pagina plaatsen.

Het script is hier te vinden: http://sourceforge.net/projects/smscanner/

Binnenkort komen er statistieken op de sourceforge pagina te staan, maar tot zo ver is het script geen één keer vastgelopen en scant hij meer dan duizend bestanden binnen enkele seconden ( ligt natuurlijk ook aan je server / vps ).

Succes ermee.

Groetjes,
    J M

2. Oxmedia Member
    Reactie geplaatst op: 14-10-2012 om 00:31

Kun je er ook een maken voor webhostings? PHP script exploits, shells checker ..?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Un1x Member
    Reactie geplaatst op: 18-10-2012 om 19:44

Beste Oxmedia,

Dat is dus wat deze script doet :)

Vond u dit antwoord nuttig?