1. Ytzen Zijlstra Member

Email account wil niet in office 365

Topic geplaatst op: 13-10-2012 om 14:46

ik heb net een domein geregistreerd bij versio en een nieuwe mail account aangemaakt, maar nu wil deze account niet toevoegen in office 365 office geeft aan dat de mail server niet klopt terwijl ik alles direct copy/paste uit de mail met email gegevens ook heb ik nog andere mail accont via versio er zo in krijg....... iemand ideeen????

dit is de foutmelding van office 365

Outlook Web App kan geen verbinding maken met de server voor uw andere account. Klik op de knop Terug en controleer of u uw e-mailadres en wachtwoord juist hebt getypt.

Als de gegevens juist zijn, controleert u of POP- of IMAP-toegang is ingeschakeld voor uw andere account. Als u niet weet hoe u die instelling kunt wijzigen, lees dit.

Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u verbindingsinstellingen van POP - of IMAP voor uw andere account invoeren

2. golfer1 Member
    Reactie geplaatst op: 13-10-2012 om 15:34

Ik heb ook iets dergelijks ervaren met Thunderbird , uiteindelijk is het me gelukt met de IMAP instelling port 143 en met de verbindingsbeveiliging STARTTLS en normale wachtwoord beveiliging , let ook op de uitgaande server SMTP die moet de server van je eigen internetprovider zijn
    Dit is wat ik mij herinner en kon vinden.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 14-10-2012 om 02:15

Heb je de nameservers reeds ingesteld voor het domein?

Vond u dit antwoord nuttig?