1. Jos Senden Member

Domein blijft switchen tussen DNS server

Topic geplaatst op: 09-10-2012 om 23:01

Ik heb zonet een verhuis gedaan (circa 8u geleden) naar de versio hosting.

Wat mij opvalt is, dat na ongeveer 15-20 minuten de dns settings goed waren en ze op mijn nameservers reageerde.

Echter was een uur erna terug de oude settings waar het domein naar luisterde (dus de oude server) terwijl ik niets had aangepast.

Tijdje derna was het weer mijn eigen nameservers. Zo is dit nu al de laatste afgelopen uren constant heen en weer aan het gaan.

Heb al paar keer DNS flush gedaan op men pc, opnieuw opgestart, browsers gerefreshed, alles zeg maar om dit soort rariteiten te voorkomen.

Is dit een bekend probleem bij versio? Want ik vernam namelijk van een collega dat hij dit ook aan de hand heeft gehad, dat hij vaker bij verhuizen van domeinen, of het veranderen van nameservers het probleem had dat versio bleef switchen.

Graag een uitleg!

2. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 10-10-2012 om 00:01

Dit heeft niets te maken met Versio, het is gewoon een DNS update en die duurt 24 uur voordat het overal goed en correct verwerkt is. Binnen die 24 uur kan het soms wel en soms niet werken.

Overal in je klanten paneel wordt ook aangegeven dat het maximaal 24 uur duurt voordat de DNS wijziging verwerkt is.

Vond u dit antwoord nuttig?