1. Marco Fikkers Member

VPS build werkt niet

Topic geplaatst op: 04-10-2012 om 19:22

Ik ben inmiddels 4 dagen in overleg met Tom over mijn VPS op node01. Er is een probleem dat zodra ik de VPS heb verwijderd en een nieuwe aan wil maken, deze een error geeft en dus niet op kan bouwen. Aangezien ik nu al vier dagen hier weinig mee heb kunnen doen, wil ik graag de status weten van dit probleem.

Ik heb inmiddels in de chat een poging gedaan om meer informatie te krijgen, maar die verwijzen mij door naar Tom. Ik heb Tom expliciet gevraagd om de status, maar die geeft geen reactie op de vragen die ik stel en heb dus werkelijk geen idee waar ik aan toe ben en of ik daadwerkelijk een week verloren heb aan hardware problemen oid.

Ik weet dat dit niet op het forum thuis hoort, maar ik heb geen kanalen meer die mij verder kunnen helpen of informatie kunnen geven. Ik zou graag op een andere VPS willen werken of in ieder geval informatie willen.

Reshad, zou je hier naar willen informeren? Nadat je het geheel gelezen hebt, verwijder het gerust.

2. Ruben Visser Member
    Reactie geplaatst op: 04-10-2012 om 21:38

Hallo Marco,
    Ik begin zo langzaam aan volledig gefrustreerd te worden van de situatie. Hun hypervisor loopt al een week te wachellen. Mij heeft dit van de afgelopen 7 dagen ruim 4 werkdagen gekost. Waar ik problemen mee heb is de wijze van communiceren. Ik kan begrijpen als een nieuwe dienst kinderziektes heeft. Ik hoop maar dat dat het geval is, maar laat dat dan weten, of laat ten minste weten wanneer je beterschap verwacht. Door hun slechte manier van communiceren, of pappen en nat houden weet ik niet waar ik aan toe ben. Ik wordt hierdoor steeds verplicht te proberen of de dienst het weer doen, wat mij veel tijd en energie kost.
    Mij indruk is dat Tom en Wesley volledig machteloos zijn, omdat zij alleen maar achter techneuten aanjagen, die volledig niets van zich laten horen of zien... Het zijn misschien aardige mensen, maar als er niets gebeurt of niet echt gecommuniceerd wordt heb je daar niets aan.
    Gr. Ruben Visser

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Otto Moerbeek Member
    Reactie geplaatst op: 05-10-2012 om 10:00

Zelfde verhaal hier. Bij allerlei wijzigingen van je cloudbox lopen er soms zaken vast. Helpdesk antwoord meestal wel, maar het is erg frustrerend dat je steeds weer contact moet opnemen. Dingen als een disk of vps build moeten gewoon werken. Aan vage verhalen over vastlopende processen heb ik weinig.

En dan nog ipv6 en iso uploads. Die wel nog steeds aangeprezen worden in op de website, maar in de praktijk niet werken.

4. Marco Fikkers Member
    Reactie geplaatst op: 05-10-2012 om 10:51

Nog overleg gehad via de chat: Wesley heeft mijn ticket van vijf dagen terug door genomen en overlegt nu met Tom over de status (was bij wesley geen storing bekend). Ik heb hem gevraagd om de status op het forum neer te zetten en hij zou dit tevens overleggen.

Lijkt me erg verstandig dat er door Versio even een bericht wordt geplaatst. Het lijkt me dat we nog redelijk geduldig en begrijpend zijn tegenover het probleem, maar er moet wel NU actie zijn. 5 dagen zonder het product te kunnen gebruiken dat je besteld hebt, moet niet kunnen!

5. Marco Fikkers Member
    Reactie geplaatst op: 05-10-2012 om 16:51

Nog even contact gehad met Wesley, Tom zat vandaag de hele dag in het datacentrum en er wordt nieuwe hardware geplaatst. Probleem moet vanavond verholpen zijn.