1. Marcel Janssen Member

Na verhuizing is het mis gegaan.

Topic geplaatst op: 09-12-2011 om 19:24

Hallo forumleden,

Ik zit met een probleem namelijk het volgende. Ik heb gisteren mijn website verhuisd en de DNS aangepast. Maar nu worden mensen nog steeds gelinkt naar het oude adres als ze naar de website gaan. Het is niet met iedereen zo, alleen enkele leden hebben er last van.

Wat kan ik proberen om dit probleem te verhelpen, want ik weet niet waar het aan ligt. A;ls u meer informatie nodig heeft vraagt u maar.

Marcel

2. Marcel Janssen Member
    Reactie geplaatst op: 09-12-2011 om 19:30

Overigens dit zijn de DNS record gegevens deze vind je op onderstaande link

http://i.imgur.com/ARbzR.jpg

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-12-2011 om 19:52

Als je zeker bent dat de nameservers of DNS records verwijzen naar de nieuwe locatie, wat het geval lijkt aangezien je zegt dat het probleem niet voor iedereen geldt, zou ik denken dat de DNS wijzigingen nog niet voor iedereen gekend zijn. Het kan tot 24 uur duren voor dit in orde is, soms wat langer.

4. Marcel Janssen Member
    Reactie geplaatst op: 09-12-2011 om 20:08

Ok, dus het is gewoon even afwachten dus.. hartelijk dank voor uw snelle antwoord :)

5. Marcel Janssen Member
    Reactie geplaatst op: 20-12-2011 om 14:19

Bijna 2 weken later zijn er nog steeds mensen die problemen hebben. Zo lang moet het toch niet duren lijkt me?

6. Megadreams Member
    Reactie geplaatst op: 21-12-2011 om 02:17

Ze kunnen nog altijd proberen hun DNS cache te legen. Dat doe je door naar start te gaan dan cmd en daar ipconfig /flushdns in te typen.