1. Erwin Bovendeur Member

    Google Apps en ticket systeem

    Topic geplaatst op: 03-10-2012 om 22:58

    Voor mijn persoonlijke domein gebruik ik Google Apps. Nu blijken mailtjes die gegenereerd worden door het ticket systeem gewoon lokaal afgeleverd te worden. Oftewel, het ticket systeem negeert het MX record, en levert mailtjes gewoon lokaal af. Kan dit aangepast worden? Deze mailtjes kan ik nu alleen maar lezen door met de Filemanager naar de Maildir te gaan!

  2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-10-2012 om 04:04

    Hallo, heb je het vakje afgevinkt onderaan bij MX records in DirectAdmin: "Use this server to handle my emails" ?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Erwin Bovendeur Member
    Reactie geplaatst op: 04-10-2012 om 08:28

    Mooi, dat had ik inderdaad niet uitgezet. Ik had sowieso DNS beheer uitstaan, omdat ik de DNS settings via het Klanten paneel had gedaan. Verwarrend dat de Direct Admin deze aangepaste DNS niet overneemt. Het DNS record zoals te zien in Direct Admin is het default DNS record, via het Klanten Paneel is een fors aangepast DNS record te zien.

    Vond u dit antwoord nuttig?