1. Angela Van Der Ploeg Member

IP geblokkeerd?

Topic geplaatst op: 03-10-2012 om 15:34

Een Belgische klant en vriend van mij kan niet op mijn website komen. Er wordt geen verbinding gemaakt. Het adres van de website is: http://bouke-blog.nl

Omdat ik dit nogal raar vind, heb ik Versio (support@versio.nl) zelf al een mailtje gestuurd met daarin de vraag of het kan zijn dat er een IP adres wordt geblokkeerd.
    Geen idee of ze dat zomaar kunnen doen, maar lastig en raar is het wel. Mijn site is een informatieve maar ook persoonlijke site en iedereen moet gewoon op mijn site kunnen komen.

Waar kan dit aan liggen en wat kunnen we er aan doen?
    Ik hoop met spoed een antwoord en oplossing te krijgen!
    Alvast gedankt!!

2. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 03-10-2012 om 19:13

Wat je eerst ff moet controleren is :
    http://www.downforeveryoneorjustme.com/

als die aangeeft dat de boel normaal bereikbaar is , zit je IP wss in de firewall.

mailen naar support, de ,melding ipblock, en je IP in het bericht.

er is een apart mail adres voor, kan ik zo niet opkomen ;)

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-10-2012 om 03:57

Klopt, het e-mail adres is ipblock@versio.nl , je ip adres toesturen en niet vergeten de gebruikersnaam van je hosting pakket erbij vermelden.

4. Angela Van Der Ploeg Member
    Reactie geplaatst op: 14-10-2012 om 10:53

Ik heb goed contact gehad met Versio, maar zij kunnen niets vinden dat het IP adres van de vreind is geblockt. Een ander met dezelfde provider in Belgie kan de website wel bekijken. Er zit dus in zijn egien instellingen denk ik, iets mis. Hij gebruikt Vista en ja, dat ken ik niet. Ik werk niet met Windows dus ik kan de beste man ook niet helpen.
    Misschien heeft iemand nog een tip voor ons?

5. glompie Member
    Reactie geplaatst op: 15-10-2012 om 03:27

Laat 'm zijn hosts file eens controleren misschien is het server ip er op een of andere manier in gekomen.
    C:\\Windows\\System32\\drivers\\etc\\hosts