1. vasco Member

Notitie voor de eigenaar van dit domein

Topic geplaatst op: 27-09-2012 om 21:08

Beste,

Ik heb zojuist via Installatron Wordpress op een domeinnaam geinstalleerd, welke gekoppeld is aan het webhostingpakket (user level) van mijn Reseller account.
    Nu wilde ik de 'site' bezoeken en kreeg deze melding:

Notitie voor de eigenaar van dit domein::
    Dit domeinnaam is niet gekoppeld aan uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server. U heeft in uw klanten panel DNS beheer voor deze domeinnaam aangezet. Wijzig de DNS records naar de IP adressen van uw server of zet DNS beheer uit en wijzig de nameservers naar de nameservers van uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server.

Het vreemde is dat ik gisteren nameservers succesvol heb ingesteld, en dat de IP adressen kloppen in DNS beheer.
    Heeft iemand een idee wat ik fout doe?

Met vriendelijke groet,

Vasco

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-09-2012 om 02:57

Om welk domein gaat het exact? Indien je het DNS beheer hebt aangezet kan je deze weer uitzetten en je nameservers ingeven op deze manier: in het Versio klantenpanel bij "uw domeinnamen" --> "overzicht" --> klikken op vergrootglas achter het gewenste domein --> "Nameservers/DNS" --> "Nameservers instellen". Daar geef je de nameservers in die vermeld stonden in het mailtje dat je hebt gekregen toen je het hostingpakket aankocht. Het kan 24 uur duren voor de website bereikbaar wordt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. vasco Member
    Reactie geplaatst op: 28-09-2012 om 20:05

Hallo, dank u wel voor de reactie. Enige punt is dan wel dat mijn users dan toch ook op die nameservers draaien? Ik had DNS beheer namelijk al uitgezet, die had ik in eerste instantie al uitstaan, maar om mijn private nameservers te maken moest ik DNS beheer aanzetten.

Vond u dit antwoord nuttig?