1. Marc Merckx Member

Nieuwe website overzette

Topic geplaatst op: 25-09-2012 om 13:37

Hallo,
    ik heb een nieuwe site aangemaakt in een submap van de bestaande site.
    Wanneer deze klaar was heb ik via ftp alles overgezet naar de public-html om de nieuwe site online te zetten.
    Dit is allemaal prima gegaan en gewone gebruikers merken ook niks abnormaal. Om echter via de backend te werken aan de site moet ik nog steeds naar de map gaan waarin ik de site heb aangemaakt.
    Gebruikers die rechten hebben om een nieuw artikel te maken kunnen dit ook niet zonder te verwijzen naar de submap.
    Kan er iemand helpen om dit op te lossen? Aanpassingen in de config.php?
    Alvast bedankt.

Marc

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-09-2012 om 16:14

Om welke software gaat het exact? Staan alle verwijzingen goed in de database (inloggen via phpMyAdmin) van je website (verwijzen naar nieuwe domein) ?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Marc Merckx Member
    Reactie geplaatst op: 25-09-2012 om 19:52

Het gaat om een joomla website. Ik heb in de config.php al de aanpassingen gedaan. Heb ook al de cache map eens geleegd, maar het probleem blijft

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-09-2012 om 02:31

Heb je al deze stappen gevolgd: http://docs.joomla.org/Moving_the_site_among_directories/sub-directories ?

Heb je de database ook nagekeken via phpMyAdmin of daar nog geen verkeerde verwijzing staat?

Staan de bestanden ook nog op de oude locatie op de server of is de submap waar de website stond volledig weg?

5. Suleyman Duran Member
    Reactie geplaatst op: 06-10-2012 om 13:50

Welke versie van Joomla heb je geinstalleerd?
    Misschien een beetje risky, maar het kan komen door de htacces.txt of .htacces . maar ik durf niet niet te zeggen. Dus uitproberen op eigen risico.

Want ik doe het regelmatig net als jij, en bijna nooit problemen gehad.