1. Ruben Visser Member

VM maken: limieten, netw port speed

Topic geplaatst op: 19-09-2012 om 08:56

Ik heb veel ervaring met VPS hosting (reeds jaren). Dus de inhoud van zaken zijn mij vertrouwd. Mijn probleem is dat ik steeds aanloop tegen limieten/beperkingen bij het aanmaken van een virtuel machine. De interface meld dat hij een wachtwoord of instelling niet accepteerd maar niet waar zijn grenzen liggen.....
    Hoe lang mag het root wachtwoord maximaal zijn, wat is de maximale swap grote?

Wel heb ik 1 inhoudelijke vraag: wat is het effect van de netwerkbandbreedte instellen? Ik kan mij wel iets voorstellen bij een overdracht qouta (maximaal x GB per maand), maar weinig bij een snelheidslimiet (in de orde van GBperSeconden). Wordt de datatransmissie kleiner of is er bij veel datatransmissie een bovengrens die als die overschreden wordt maakt dat de overdracht trager gaat verlopen?

Is het een idee om wat meer functionele gebuikersinformatie aan de userinterface toe te voegen?

2. zwerfkat Member
    Reactie geplaatst op: 19-09-2012 om 09:23

Wat betreft het wachtwoord, onderstaande staat in de documentatie (zie http://onapp.com/docs/):

Give your virtual machine a secure password. It can consist of 6-32 characters, letters [A-Za-z], digits [0-9], dash [ - ] and lower dash [ _ ]. You can use both lower- and uppercase letters.

Vond u dit antwoord nuttig?