-
Member
-
Versio medewerker
-
MemberReactie geplaatst op: 08-12-2011 om 22:41
Hmm, heb geen records verwijderd dus dat zal het probleem niet wezen...
Vond u dit antwoord nuttig?
-
Versio medewerkerReactie geplaatst op: 08-12-2011 om 23:45
@GerbenKwakkel Jouw A record lijkt in ieder geval te verwijzen naar het standaard ip van Versio, je dient bij de DNS records dus het ip 91.213.214.243 te wijzigen in het ip adres dat behoort aan je eigen hostingpakket. Dit doe je voor alle records die standaard aangemaakt waren toen je DNS beheer hebt aangezet.
Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 09-12-2011 om 08:53
Heb hier mijn DNS instellingen:
[IMG]http://i43.tinypic.com/14n1f28.png[/IMG]Vond u dit antwoord nuttig?
-
Versio medewerkerReactie geplaatst op: 09-12-2011 om 10:20
@GerbenKwakkel Verander alle "91.213.214.243" één voor één in het ip adres van je hosting en klik op de groene "v" achteraan het record om de wijziging op te slaan. Eens je overal het ip hebt aangepast zal het correct werken.
Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 02-01-2012 om 15:44
@GerbenKwakkel ik heb hetzelfde probleem na DNS beheer voor Google Apps
Heb je het inmiddels opgelost en hoe?Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 02-01-2012 om 17:53
DNS beheer uitzetten
Nameservers instellen.
Vervolgens in DIRECT ADMIN -> DNS BEHEER
(mocht dit niet aanstaan, even een mailtje naar Versio)
daar de standaard MX verwijderen.
De Google APPS MX invoeren.
vinkje uitzetten van deze server als ... gebruiken.
(oftewel geen localmail gebruiken.)
dan een tijdje geduld totdat alle dns-records verwerkt zijn over internet.
en Mailen maar.
Dit is wat ik gedaan heb.
Werkt als een trein en zonder problemen.
Persoonlijk vind ik het DNS gedeelte in het klanten paneel niet goed werken.
Erg onduidelijk en als je ze activeerd, staan er compleet andere IP adressen in.
Dus mijn voorkeur gaat uit naar het DNS systeem van DA
Vond u dit antwoord nuttig?
De records die vermeld stonden wanneer je DNS beheer had opgezet. Indien je ze gewist hebt kan je DNS beheer uitzetten en weer aanzetten, dan staan ze weer vermeld normaal gezien. Het ip adres dat je ziet staan zal je moeten wijzigen naar het ip adres van je eigen hosting pakket.
Vond u dit antwoord nuttig?