1. Oxmedia Member

Cloudbox Hulp Nodig.

Topic geplaatst op: 02-09-2012 om 01:27

Ik heb Gisteren 1 Cloudbox VPS besteld en heb de gegevens al maar ik kom er niet echt uit.. Ik wil een Windows VPS 2003 of 2008 aanmaken maar ik kom er niet uit.

Wat moet ik invoeren bij:
    - Label
    - Hostname
    - Password

Ik heb nog geen domein ermee gekoppeld ik weet niet wat ik moet instellen bij DNS of bij de Nameservers.

Alvast bedankt voor de moeite.

2. Daniel Koek Member
    Reactie geplaatst op: 02-09-2012 om 14:34

Label is de naam om hem te herkenen, voor jouw zou dat dus windows kunnen zijn of server. hostname is de naam wat je begbruikt om, als je de server hebt ingelogt bv server.jouwdomein.nl password is het wachtwoord van je admin/root account (welk wachtwoord je wilt gebruiken) om je domein naam te koppelen kan je gewoon naar dns gaan en het ip nummer aanpassen naar het ip nummer van je vps.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Oxmedia Member
    Reactie geplaatst op: 02-09-2012 om 14:37

Als ik dat invul en Windows 2003 probeer te installeren geeft hij het volgende aan: Virtual machine has not been created: Current template can not be licensed

4. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-09-2012 om 19:08

Je moet eerst de licentie kopen via je klanten paneel, hierna installeren wij de licentie voor je op een VPS.

5. Oxmedia Member
    Reactie geplaatst op: 02-09-2012 om 19:10

Dus ik moet de licensie van Windows Server kopen van 15 euro per maand en kan hem dan op meerdere cloudbox vpssen gebruiken?