1. varan Member

    SPOED 3dagen problemen met de blacklist

    Topic geplaatst op: 01-09-2012 om 21:13

    Beste Versio medewerker,

    Ik heb al inmiddels 4 keer mail gestuurt naar ipblock@versio.nl.

    Dit is nu de 3de of de 4de dag dat ik + klant niet aan zijn website kan werken.

    Ik heb al de ip van mijn zelf + van de klant al naar jullie gemaild maar helaas nog steeds het zelfde probleem en niet opgelost. Dit hele gebeuren is ook nu 3 a 4 dagen aan de gang.

  2. remcok Member
    Reactie geplaatst op: 02-09-2012 om 00:14

    Ook mail naar support gedaan?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-09-2012 om 01:45

    @varan Is je mailtje ondertussen beantwoord geweest? Kan je het ticket nummer eventueel even doorsturen naar support@versio.nl zodat we deze kunnen opzoeken voor je.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. varan Member
    Reactie geplaatst op: 02-09-2012 om 10:58

    Hallo Fabien,

    Ja ik heb je mail ontvangen gisteren om 1:18. Probleem is er nog steeds. Ik gebruik ook geen ftp programma, behalve met het installeren van plugins via wordpress. De afgelopen 4/5 dagen heb ik ook geen plugins enz. geinstalleerd???

    Dit is echt een spoedprobleem...Omdat ook een klant van mij die niet eens de bevoegdheid heeft om een plugin te installeren ook geband is???

    Ik heb net je mail ook weer beantwoord naar support@versio.nl en naar ipblock@versio.nl

    Vond u dit antwoord nuttig?