1. OpticO Member

EPP

Topic geplaatst op: 27-08-2012 om 12:28

Ieder,

Ik kan het exacte antwoord niet vinden dus vandaar dit bericht, maar kan iemand mij vertellen bij welke extentie's van de domeinnamen die versio verkoopt een EPP code nodig is om een verhuizing in gang te zetten? Dit zodat ik niet voor verassingen achteraf kom te staan en de API goed in kan stellen.

BVD

2. Studhead Member
    Reactie geplaatst op: 22-06-2014 om 17:59

Ik heb dezelfde vraag.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Wesley Berendsen Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-06-2014 om 18:02

Alle domeinen hebben EPP codes nodig. .lu kan zonder gestart worden maar is sneller verhuist als er wel een EPP op gegeven wordt.

4. Studhead Member
    Reactie geplaatst op: 26-06-2014 om 18:55

Ik heb een EPP ontvangen, gecopieerd en krijg de mededeling EPP incorrect.
    Ik heb bij de vorige me netjes afgemeld dus wat nu te doen. Ik kom niet door het menu om het bij Versio aantemelden, ik heb al betaald.

5. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-06-2014 om 03:46

@Marinus Je mag een ticket aanmaken via het klantenpaneel -> Uw helpdesk tickets en het domein in het ticket vermelden alsook de EPP code. We kijken dit dan voor je na.

6. Stefan Wooning Member
    Reactie geplaatst op: 04-02-2015 om 15:48

Ben nu ook al 2 weken mee bezig met de EPP code ik heb mij al aangemeld bij mijndomein.nl
    Totaal al 3 tickets geschreven waneer ze die EPP code naar mijn e mail adresse sturen.
    Zelfs die mensen bij mijndomein begrijpen dat niet hoe die dinge hier zo werken.
    Heb geen zin naar friesland te rijden en de code persoonlijk ophalen!!!!.

7. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-02-2015 om 00:21

@Stefan
    Uw domeinnaam was verlopen waardoor er geen EPP code meer beschikbaar is. Ik zie dat u inmiddels het domein verlengd heeft waardoor de EPP code weer aangemaakt wordt en zichtbaar is in het klantenpaneel.

Voor bijna alle extensies is de EPP code opvraagbaar via het klantenpaneel onder
    Uw domeinnamen -> Overzicht -> Vergrootglas -> EPP code opvragen

Voor bepaalde extensies wordt de EPP code niet getoond en staat er dat u contact met ons kunt opnemen hierover.