-
Member
-
Member
-
MemberReactie geplaatst op: 23-06-2014 om 18:02
Alle domeinen hebben EPP codes nodig. .lu kan zonder gestart worden maar is sneller verhuist als er wel een EPP op gegeven wordt.
Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 26-06-2014 om 18:55
Ik heb een EPP ontvangen, gecopieerd en krijg de mededeling EPP incorrect.
Ik heb bij de vorige me netjes afgemeld dus wat nu te doen. Ik kom niet door het menu om het bij Versio aantemelden, ik heb al betaald.Vond u dit antwoord nuttig?
-
Versio medewerkerReactie geplaatst op: 28-06-2014 om 03:46
@Marinus Je mag een ticket aanmaken via het klantenpaneel -> Uw helpdesk tickets en het domein in het ticket vermelden alsook de EPP code. We kijken dit dan voor je na.
Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 04-02-2015 om 15:48
Ben nu ook al 2 weken mee bezig met de EPP code ik heb mij al aangemeld bij mijndomein.nl
Totaal al 3 tickets geschreven waneer ze die EPP code naar mijn e mail adresse sturen.
Zelfs die mensen bij mijndomein begrijpen dat niet hoe die dinge hier zo werken.
Heb geen zin naar friesland te rijden en de code persoonlijk ophalen!!!!.Vond u dit antwoord nuttig?
-
Versio medewerkerReactie geplaatst op: 05-02-2015 om 00:21
@Stefan
Uw domeinnaam was verlopen waardoor er geen EPP code meer beschikbaar is. Ik zie dat u inmiddels het domein verlengd heeft waardoor de EPP code weer aangemaakt wordt en zichtbaar is in het klantenpaneel.
Voor bijna alle extensies is de EPP code opvraagbaar via het klantenpaneel onder
Uw domeinnamen -> Overzicht -> Vergrootglas -> EPP code opvragen
Voor bepaalde extensies wordt de EPP code niet getoond en staat er dat u contact met ons kunt opnemen hierover.Vond u dit antwoord nuttig?
Ik heb dezelfde vraag.
Vond u dit antwoord nuttig?