1. Bram Van Eijk Member

Overstappen nieuwe platform

Topic geplaatst op: 25-08-2012 om 17:33

Is het overstappen naar het nieuwe platform het waard?.

Ik heb afgelopen paar dagen dit forum gelezen en het enigste wat ik zie zijn klachten over dat niet alles werkt.... En is ook niet bepaalde service voor bestaande klanten.. je krijgt je geld terug en thats it rest mag je zelf uitzoeken...

Dus mijn vraag is, Is het waard naar CloudBox over te stappen?

2. eenklant Member
    Reactie geplaatst op: 25-08-2012 om 19:48

Bwa die klachten val wel mee hoor, alles dat in zijn kinderschoenen staat heeft wel eens problemen mee.
    Ik uit ook mij ongenoegen maar al bij al ben ik tot nu toe tevreden, ze moeten wel iets met de problemen doen en niet te lang op zich laten wachten ;-)

Wat hier wel mag aanwezig zijn is een goede NL handleiding

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-08-2012 om 22:06

Indien je tevreden bent met je huidige VPS, waarom zou je dan over stappen? Indien je de nieuwe functies van Cloudbox nodig hebt, dan kun je overwegen om over te stappen.

De Cloudbox omgevingen zijn veel stabieler en sneller dan andere VPSen en qua mogelijkheden is het ook enorm uitgebreid. Er zijn nog twee dingen die nog niet / niet goed werken:
    1. Uploaden van eigen ISO images
    2. IPv6 adressen kunnen wel toegevoegd worden maar helaas werken deze nog niet.

4. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-08-2012 om 22:07

We verwachten daar snel een fix voor uit te brengen.

5. ronrefreshmedianl Member
    Reactie geplaatst op: 27-08-2012 om 09:52

@bram: Cloudboxen werken prima. Ik ben er zeer tevreden over. Mogelijkheden genoeg en rete snel. Maak wel goede afspraken met je oude omgeving en licenties want dat is niet duidelijk.

Handleidingen zijn inderdaad een gemis. Klanntvriendelijkheid kan een stuk beter. Wij als klanten hebben er niets aan om met een kluitje in het riet gestuurd te worden. Neem ons serieus!