1. Angela Van Der Ploeg Member

Kan niets in het dashboard

Topic geplaatst op: 05-08-2012 om 15:29

Een nieuw accoutn en dus ook een nieuw dashboard, waar ik keurig in kan komen met de gegevens die ik heb gekregen. Alleen, wanneer ik een nieuw bericht of wat anders wil doen, dan krijg ik een plaatje te zien van mijn vorige hosting die mijn naam in beheer had. En ik heb deze verhuist naar Versio.
    Hoe komt dit, moet ik nog wat weghalen behalve de index.html die ik al weggehaald heb?
    Graag even een antwoord!

2. Angela Van Der Ploeg Member
    Reactie geplaatst op: 05-08-2012 om 16:22

Heb nu ook de file wp-config-sample weggehaald en nu is het in orde.
    Zo leren we nog eens wat!

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Angela Van Der Ploeg Member
    Reactie geplaatst op: 05-08-2012 om 16:23

En toch, nu heb ik een nieuw thmea geinstalleerd maar als ik zeg activeren, krijg ik toch weer dat plaatje van mijn vorige hosting!
    Wat is dat toch??

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-08-2012 om 18:11

Hallo, heb je de nameservers correct gewijzigd zodat het domein verwijst naar de nieuwe hosting? Om welk domein gaat het?

5. Robert-Jan Member
    Reactie geplaatst op: 05-08-2012 om 19:41

Als je de nameservers hebt veranderd dan is het nog altijd handig om je cache op the schonen.

dit kun je doen op je windows prompt (Sluit dan wel al je internet browsers af voor je dit doet)

typ ipconfig/flushdns

En heropen je internet browser.

Hopelijk helpt dit.

6. Angela Van Der Ploeg Member
    Reactie geplaatst op: 05-08-2012 om 21:44

Aan de nameservers heb ik niets gedaan, die staan correct. Dat had ik al gezien. Maar alles is nu okee, ik moest nog een file verwijderen, ben even vergeten welke dat was.
    Cache opschonen moet ik dan nog doen of hoeft dat niet? Overigens werk ik op een Linux Mint bak. Dus ik weet niet of het commando dan wel okee is.
    Het gaat om deze account: http://ons-blog.nl
    Zoals je ziet is het okee.