1. Marion Member

Alles geprobeerd maar server werkt niet

Topic geplaatst op: 04-08-2012 om 20:06

Wij hebben een server op Vpsnode05 en Virtualization Type(Xen PV) maar we zijn nu al vanaf gisterenmiddag 2 uur bezig hebben wel email gehad om 32 bit te gebruiken maar dat werkt ook niet en al het andere ook niet !!! we hadden 64 bit erop staan maar er is niemand die een duidelijk antwoord geeft er zou spoed achter gezet worden maar er gebeurt niks de server staat op het controlpanel wel online maar de server is niet te bereiken.
    Wat nu ????? weer wachten terwijl er twee webshops erop moeten komen voor een maandag

2. Marion Member
    Reactie geplaatst op: 04-08-2012 om 23:42

De spoed die er achter gezet zou worden nou daar komt niks van terecht zou binnen 3 uur op gelost zijn zitten al bijna 36 uur te wachten maar geen server die werkt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Josiah Soetaert Member
    Reactie geplaatst op: 05-08-2012 om 00:50

Ik wil je gerust een tijdelijk hosting plaats voorzien voor een weekje of 2... moet maar eens contact met me opnemen...

- eazystore.eu/Contact.php

Toch als mijn systeem voldoet aan je benodigheden...

khoop dat nog opgelost geraakt voor dat je tijdelijk plaats nodig hebtn...

4. Matthias Streulens Member
    Reactie geplaatst op: 06-08-2012 om 23:45

Marion, kan ik je ergens mee helpen?
    Eventueel kan ik je wel een tijdelijke hosting gratis aanbieden.
    Ik heb ook ervaring met Xen en VPS'en, ook met het installeren ervan. Ik kan je dus gerust helpen.

5. Mark Tiellemans Member
    Reactie geplaatst op: 13-08-2012 om 22:02

Bij mij is hetzelfde aan de hand..
    Ze hadden gezecht dat ik een DDos op mijn server had waardoor hij telkens plat ging..
    Blijkbaar is het niet op mijn server.. ik heb namelijk mijn server opnieuw geinstallerd met 64bit via serial console.

Op het moment dat er internet nodig is werkt hij de ene keer wel en de andere keer niet. Mijn domain is ook helemaal niet meer gekoppeld met de server om DDos attacks (als het op mijn server zou zijn) te voorkomen.

Ik vraag mij af wanneer ze het opgelost krijgen.. ze reageren ook erg vaag via mail en via de online chat..
    Ik zit overgens ook op de Vpsnode05.. vanaf vrijdag lig ik er al uit en heb ervoor ook al verschillende keren offline gelegen...