1. Stan Van Langen Member

Minecraft

Topic geplaatst op: 28-07-2012 om 16:17

Hallo.
    Ik beheer een grote Minecraft server, met zeer veel leden.
    Ik heb net de website gekocht, en wilde graag een plugin koppelen aan me mysql, mijn database is allowed voor mijn ip (31.25.103.51), de plugin maakt alle tabbelen aan, maar later geeft hij meldingen:
    28.07 15:18:04 [Server] SEVERE [BukkitGames] MySQL-Error: No operations allowed after connection closed.Connection was implicitly closed by the driver.
    28.07 15:18:04 [Server] SEVERE [BukkitGames] Error with following query: UPDATE `PLAYS` SET deathtime = NOW(), `DEATH_REASON` = 'QUIT' WHERE `REF_PLAYER` = null AND `REF_GAME` = null ;

Hij is niet allowed om dat te doen? Bij de setup staat dit er:

Your page has to have the ending "*.php"
    You have to allow access to the MySQL database from other IPs the MC server and the website are not running on the same host.
    The database has to be accessed by the server and by the website. Make sure the database allows this (normally it can just be accessed locally). You might want to contact your hoster before going on.
    Do not change any of this code, exept for the first variables to set the MySQL connection.

Ik moest het vragen aan me host? (The database has to be accessed by the server and by the website. Make sure the database allows this (normally it can just be accessed locally). You might want to contact your hoster)

2. Stan Van Langen Member
    Reactie geplaatst op: 28-07-2012 om 16:21

Hij werkt nu wel? Sorry voor deze post! (Misschien werkt hij zo niet meer?)

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Stan Van Langen Member
    Reactie geplaatst op: 28-07-2012 om 16:45

Hij werkt weer niet...

4. Robert-Jan Member
    Reactie geplaatst op: 29-07-2012 om 20:08

Kan je de php file & folder CHMODDEN naar 777?

Misschien werkt dat.

5. Stan Van Langen Member
    Reactie geplaatst op: 30-07-2012 om 14:54

Heeft denk ik geen nut, ik haal de data uit me mysql database.