1. mosterdman Member

Mailadres misbruik

Topic geplaatst op: 23-07-2012 om 11:40

Beste lezers,

Ten einde raad plaats ik hier maar een berichtje. Sinds 2 maanden krijg ik hits op mijn site met als zoekwoord een mailadres met mijn domeinnaam. Echter is de naam voor de @ anders en bestaat dat mailadres niet. Wel heb ik al 1 keer de vraag gehad of ik akkoord ga met de offerte??????????Welke offerte

Vorige maand heb ik een klein artikeltje op onze site geplaatst over dat mailadres. Helaas zonder succes. Toch blijven bezoekers komen met dit zoekwoord.

Nu loopt het uit de hand. Wij hebben vandaag een mail ontvangen van een man waarbij 3 weken geleden is ingebroken. Vanaf dat moment komt dit mailadres voor in de onthouden inloggegevens van de browser van deze man. Hij mailt ons nu met de vraag: Hoe kan dit.

Ik weet het niet en ben ten einde raad. Ik hoop dat hier iemand wil meedenken voordat mijn hostingaccount word geblockeerd wegens fraude of misbruik.

Groeten,

Menno

2. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 23-07-2012 om 22:41

Ik zou zowiezo versio even een mailtje sturen mbt dit gebeuren.
    misschien kunnen zij jou hier mee assisteren.

zoek bij de hits de IP adressen op => blokkeer deze dan toegang via htaccess

kijk ook eens bij : http://www.projecthoneypot.org
    Zij hebben ook een Blacklist die is opgebouwd uit alles wat zij hebben verzameld in de loop van de jaren.
    die kun je gebruiken om spambots en andere kwaadwillende van je site te weren.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. remcok Member
    Reactie geplaatst op: 25-07-2012 om 17:01

Leg eens uit wat je precies bedoeld met "krijg ik hits op mijn site met als zoekwoord een mailadres met mijn domeinnaam".
    Wat zijn dan 'hits' bij jouw?

Vond u dit antwoord nuttig?