1. Raphaella Member

Webhosting annuleren binnen 14 dagen?

Topic geplaatst op: 31-01-2023 om 11:15

Ik kan niet zoeken op dit forum want dan gaat hij naar het beginscherm. Een andere pagina kiezen ook niet in het forum. Versio antwoord niet onmiddellijk.

Dus de vraag zal al wel eens gesteld zijn maar kan men een hostingpakket binnen 14 dagen nog annuleren, nu ook met die automatische upgrades? En wat wat met de domeinnamen die automatisch in prijs bijna verdubbeld zijn?

Bedankt.

2. Kees Member
    Reactie geplaatst op: 31-01-2023 om 13:43

Helaas werkt niet alles meer zoals het hoort op de website van Versio. Ook beantwoording laat heeeeeel lang op zich wachten.
    Maar even een vraagje, je noemt domeinnamen die in prijs verdubbeld zijn. Je bedoelt dan zeker nieuwe domeinnamen die je wilt registreren? Want verlenging is - bij mij althans - nog steeds dezelfde prijs.
    Ik zie meer mensen hierover klagen, dus ik ben benieuwd of het alleen om nieuwe registraties gaat of ook om verlengen.
    Zou namelijk wel heel vreemd zijn als verschillende tarieven voor verlenging worden gehanteerd.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Raphaella Member
    Reactie geplaatst op: 31-01-2023 om 14:04

Hey,

Ik bedoel automatische verlenging van bestaande domeinnamen die nu ronde 20 euro liggen en voordien rond de 13 euro. Daar is geen mailing van uitgestuurd geweest voor zover ik weet. Alleen omtrent de nieuwe tarieven van de hostingpakketten die ook automatisch verlengt wordt.

Ja maar ik kan bijvoorbeeld niet meer in mijn Admin (helpticket loopt). Dus overzetten van domeinnamen lukt ook niet en ondertussen wel automatisch alles door zodat je kan betalen... Heel veel down time van de servers. Als je zoveel betaalt, mag het toch echt wel op en top zijn? Goede klantenservice? Maar het is juist omgekeerd op het moment.

4. Kees Member
    Reactie geplaatst op: 31-01-2023 om 14:10

Dat gaat dan zeker om .be domeinen? Heb je een reseller-account? Dan krijg je in ieder geval korting ;-)
    Ik ben het met je eens wat service betreft. Ik zit inmiddels al weer een flink aantal jaren bij Versio en ik heb nooit klachten gehad. Maar het begint nu wel irritant te worden.
    Hier ook dat probleem van servers, waarop je niet meer kunt inloggen, webmail, die maar half werkt en geen antwoord op tickets. Sterker nog, je ziet niet eens je aangemaakte tickets....
    Maar ja, ga nou maar ineens tig domeinen verhuizen, met al het werk dat erbij komt kijken. Daar zitten we ook niet op te wachten. Soort machtspositie van Versio??

5. Raphaella Member
    Reactie geplaatst op: 31-01-2023 om 15:32

Nee hoor, ook nl, info, ... Goede tip ;)

Ik ben ook al van 2014 bij Versio. Goedkoop was het maar als het niet altijd even goed verliep, kon ik er nog mee leven. Maar nu is het echt ondermaats voor veel meer te betalen en dat is echt de omgekeerde wereld.

Ja awel, ge kunt het makkelijker oplossen door een direct admin backup te maken en deze te verhuizen in plaats van elk apart. Maar als je er dus niet opgeraakt, ... wordt er niks verhuisd. Stap je over naar nieuwe leverancier, dan krijg je ook wel wat extra gratis service hoor voor overzettingen en zo.

Nee, ik kan niet blijven. De prijs is gewoon overdreven hoog.