1. Bertus Member

Geen support

Topic geplaatst op: 25-01-2023 om 15:55

Ik ben aardig aan de kook ondertussen. Niks lijkt te werken de afgelopen weken. Heb een speciaal abonnement voor telefonische support maar deze ligt er al meer dan twee weken uit. Heb een domein verhuist naar Versio en nu is de mail al bijna twee weken onbereikbaar. Onvoorstelbaar dat dit zo gaat. Meerder malen al een ticket aangemaakt (niet terug te vinden uiteraard in mijn dashboard) en geen reactie. Los dit op!

Reageer
  2. Eelko Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2023 om 20:36

Versio was prima maar is nu echt de 'kat in de zak' geworden.
    Hele forum staat vol met servers die uitvallen een support afdeling die onbemand is (onbereikbaar) en exorbitante prijsstijgingen.
    Sterkte!

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Audrey Member
    Reactie geplaatst op: 26-01-2023 om 12:04

Dan ben ik 'gelukkig' niet de enige. Ik probeer iets te fixen wat niet lukt, support is er niet, geen mail terug gehad, maar we moeten wel ervoor betalen!

4. Bert Member
    Reactie geplaatst op: 30-01-2023 om 16:16

Tip allemaal niet betalen meer, eventuele automatische incasso's stop zetten via de bank. per aangetekende brief in gebreke stellen en een schadevergoeding eisen. daarna gezamenlijk bij het niet voldoen van de schadevergoeding gezamenlijk faillissement aan vragen van versio.nl

5. Levi Member
    Reactie geplaatst op: 31-01-2023 om 15:45

Ik wacht ook al dagen op een bericht op mijn ticket. Ik krijg foutmeldingen als ik mijn website aan het updaten ben. Ook soms service not available.
    Support is een lachertje geworden. Te snel willen groeien en prijzen verhogen. Maar support gaat achteruit. Ik kijk rond voor een alternatief.