-
Member
-
Member
-
MemberReactie geplaatst op: 26-01-2023 om 12:04
Dan ben ik 'gelukkig' niet de enige. Ik probeer iets te fixen wat niet lukt, support is er niet, geen mail terug gehad, maar we moeten wel ervoor betalen!
Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 30-01-2023 om 16:16
Tip allemaal niet betalen meer, eventuele automatische incasso's stop zetten via de bank. per aangetekende brief in gebreke stellen en een schadevergoeding eisen. daarna gezamenlijk bij het niet voldoen van de schadevergoeding gezamenlijk faillissement aan vragen van versio.nl
Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 31-01-2023 om 15:45
Ik wacht ook al dagen op een bericht op mijn ticket. Ik krijg foutmeldingen als ik mijn website aan het updaten ben. Ook soms service not available.
Support is een lachertje geworden. Te snel willen groeien en prijzen verhogen. Maar support gaat achteruit. Ik kijk rond voor een alternatief.Vond u dit antwoord nuttig?
Versio was prima maar is nu echt de 'kat in de zak' geworden.
Hele forum staat vol met servers die uitvallen een support afdeling die onbemand is (onbereikbaar) en exorbitante prijsstijgingen.
Sterkte!
Vond u dit antwoord nuttig?