1. Bertus Member

Onbereikbaar

Topic geplaatst op: 25-01-2023 om 15:54

Ik ben aardig aan de kook ondertussen. Niks lijkt te werken de afgelopen weken. Heb een speciaal abonnement voor telefonische support maar deze ligt er al meer dan twee weken uit. Heb een domein verhuist naar Versio en nu is de mail al bijna twee weken onbereikbaar. Onvoorstelbaar dat dit zo gaat. Meerder malen al een ticket aangemaakt (niet terug te vinden uiteraard in mijn dashboard) en geen reactie. Los dit op!

Reageer
  2. Michael Member
    Reactie geplaatst op: 26-01-2023 om 18:56

Plus 1 - versio is volledig onbereikbaar geworden, reageert nergens meer op.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Michael Member
    Reactie geplaatst op: 26-01-2023 om 19:00

Btw als je volhoudt, het is mij naar een week pogingen gelukt iemand aan de lijn te krijgen. Ik heb ook een upgrade speciaal om iemand aan de telefoon te krijgen, maar dat leverde ook dagenlang 'in gesprek' op. Mijn ervaring is dat als het je lukt iemand te spreken te krijgen, het daarna snel opgelost is, als je ze laat beloven dat er diezelfde dag terug gebeld wordt enzo.

4. Arco Member
    Reactie geplaatst op: 27-01-2023 om 10:29

Het draait hier als een speer

5. Ro Member
    Reactie geplaatst op: 28-01-2023 om 10:09

Wordt herkenbaar sinds de flinke prijsverhoging van deze maand... Alles werkte voorheen perfect gedurende 2 jaar. Omzetten moet je zelf doen en dat is een 'pain in the ash' geworden, het geode resultaat blijft uit. En support ontbreekt nu sinds bijna een week... Wij gaan nogmaals naar een andere provider uitwijken, dit kan écht niet meer... :-(