1. Dustin Member

Hoge kosten domeinkosten

Topic geplaatst op: 20-01-2023 om 08:51

Versio,

Hieronder even wat ik kwijt moet.
    Hoop dat jullie hier goed naar willen kijken!

Jaren geleden waren jullie de goedkoopste van Nederland voor het registreren van domeinnamen. Ik kreeg gisteren de factuur voor een .nl domein. De kosten voor een .nl extensie bedragen nu 16,99 ex btw. Mijn enige bericht hierover zal wel niet serieus worden genomen, maar vind dat jullie hier goed naar moeten kijken. Jullie zijn nu helaas niet meer de goedkosten, maar een van de duurste van Nederland. Ik beheer een kleine 100 domeinnamen dus gaat niet om een enkele registratie.

Hoop dat jullie nog eens goed willen kijken naar jullie prijzen!

Mvg.

Reageer
  2. Christophe Member
    Reactie geplaatst op: 21-01-2023 om 13:30

Is inderdaad schandalig, eind 2022 koste een .be nog 12,99 nu 21,99. Ik heb +- 50 domeinnamen bij Versio maar zoek nu naar een andere oplossing. Ben al sinds 2013 klant en toen koste een .be 2,99 euro...

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Helena Member
    Reactie geplaatst op: 24-01-2023 om 07:39

Schandalig is het, geldwolven bha

4. Eelko Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2023 om 20:32

Ze zorgen ervoor dat je veel werk moet verrichten om alles te verhuizen. Ik heb er rond de 75 en ik moet toegeven dat steeds als ik er een paar verhuis het mij een tevreden gevoel geeft. Dan weet je waarvoor je het doet... Je kunt je klanten het zelfde tarief laten betalen en hoeft niet bij Versio de hoofdprijs te betalen.
    Zoals gemeld, jammer dat ze ons aan het werk zetten maar dat willen ze nu eenmaal.
    Ik voorspel een grote leegloop bij Versio

5. Langman Member
    Reactie geplaatst op: 27-01-2023 om 12:48

Ik wil na 13 jaar trouw klant zijn ook graag weg vanwege de vele storingen, de radiostilte bij Versio en de prijs. Welke provider raden jullie aan?