1. Djamo Member

ASAP vserver249.axc.eu KAN NIET INLOGGEN

Topic geplaatst op: 15-01-2023 om 11:06

Beste

Ik weet niet wat te doen. Ik krijg versio support niet te pakken.
    Dit is nu al meer dan een week aan de gang. Ik moet inloggen op de directadmin om instellingen te veranderen! Ik ben hierdoor al 1 klant verloren omdat ik niets kan doen.

Dit moet meer zichtbaar worden voor versio! Weet iemand anders nog hoe je aan directadmin kan geraken?

Reageer
  2. Kees-Jan Member
    Reactie geplaatst op: 16-01-2023 om 14:24

Ik heb precies hetzelfde probleem, ik kan ook al meer dan een week niet inloggen. De Directadmin inlogpagina blijft in een loop hangen.
    Toen ik meteen een mail naar de support afdeling had gestuurd kreeg ik vrij snel bericht, maar hier stond alleen in dat ze het mailprobleem hadden opgelost, verder niets over Directadmin.

Waardeloos dit

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Rob Member
    Reactie geplaatst op: 16-01-2023 om 19:52

Wat vooral storend is, is dat Versio geen openheid van zaken geeft. Wat is er aan de hand? zijn ze gehackt? Staat het bedrijf op omvallen? De ergste doom scenario's kunnen we bedenken. Hoe moet dat met al onze klanten. Ik heb in ieder geval alles maar even een keer extra ge-backupt. Maar hoe kom ik aan verhuissleutels als ik klanten wil verplaatsen naar een meer stabiele omgeving? Het is erg zorgelijk allemaal.

4. Eric Member
    Reactie geplaatst op: 18-01-2023 om 11:49

We hebben nu al aantal weken een email problemen via onze resellers account. We kunnen onze klanten niet helpen. Dit is heel vervelend. Ik hoop dat dit snel opgelost wordt.

5. Bas Member
    Reactie geplaatst op: 18-01-2023 om 15:01

Ik heb ook ditzelfde probleem. Versio lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn. Het is me wel gelukt om via FTP bij de server te komen. Misschien wordt het tijd om via die manier maar van alle klanten een backup te maken...

Ik vind het ook vreemd dat er al een aantal dagen bij de telefonische helpdesk staat dat ze gesloten zijn. Terwijl ze normaal tussen 8:30 tot 16:00 open zijn.

6. Bas Member
    Reactie geplaatst op: 18-01-2023 om 15:02

Bij mij gaat het overigens om vserver.467.axc.eu

7. Paul Member
    Reactie geplaatst op: 19-01-2023 om 13:11

Versio is op dit moment sowieso heel lax qua klantenservice. Beantwoorden ook geen vragen via de mail. En telefonisch is ook al weken onbereikbaar

8. Kaj Member
    Reactie geplaatst op: 20-01-2023 om 11:26

Even een update; ik ben er zojuist achter gekomen dat Versio per 3-1-23 is uitgeschreven uit het handelsregister. Er is iets gaande dus, maar wat?

9. Kaj Member
    Reactie geplaatst op: 20-01-2023 om 11:27

Gefuseerd met YourHosting B.V. ^

10. Bas Member
    Reactie geplaatst op: 20-01-2023 om 11:47

@Kaj, mag ik vragen waar je deze informatie vandaan hebt?

Ik kon overigens gisteren weer inloggen in mijn directAdmin als reseller. Server: vserver.467.axc.eu