Alle domainnamen opgezegd bij sidn
Topic geplaatst op: 04-01-2023 om 08:45
Gisteren kreeg ik ineens zo'n 30 mailjes van de SIDN dat al mijn domainnamen waren opgezegd.
Al mijn klanten zitten zonder service (email, website, webapplicaties).
ticket ingeschoten, chat gebruikt, geen enkele reactie.
reseller geworden om te kunnen bellen: het telefoonnummer wordt direct afgebroken (tuut-tuut-tuut)
Hebben meer mensen dit probleem, en is er een manier om versio te bereiken?
Inmiddels 11 januari en nog altijd is 1 domein niet uit quarantaine. ik betaal voor telefonische ondersteuning maar de telefoon wordt niet opgenomen (tuut-tuut-tuut)
De helpkreten via mail en chat leveren geen enkele reactie op. en dan vind je dit op de homepage van versio:
"Ons supportteam staat iedere dag voor je klaar, ook in het weekend.
Als je wilt bellen of een e-mailer bent , Sander en de rest van het team helpen je graag bij het beantwoorden van je vraag."
Ik weet niet wat ik nog meer moet doen om een reactie te krijgen van de helpdesk.....
Vond u dit antwoord nuttig?