1. Hans Member

Alle DNS records van domein opeens WEG!?

Topic geplaatst op: 07-12-2022 om 16:24

Gene enkele server meer bereikbaar van een klant. Eerste stap is de DNS bekijken, blijkt die helemaal LEEG te zijn. Paar vragen:\
    1. Hoe kan dit?
    2. Heeft iemand anders hier ook last van?
    3. Hoe kan ik zien welke domein daar meer last van heeft?

Als iemand iets weet hoor ik het graag. Hartelijk dank, vriendelijke groet, Hans

2. Remko Member
    Reactie geplaatst op: 07-12-2022 om 16:30

Wederom een storing in de DNS servers. Net als afgelopen 4 december.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Ron Member
    Reactie geplaatst op: 07-12-2022 om 20:10

Hier ook zit zelfs 1 bij van een klant met een streamserver waarbij alle klanten offline zijn, drama dit weer!

4. Hans Member
    Reactie geplaatst op: 08-12-2022 om 14:04

Antwoord gekregen van de helpdesk:
    We hebben problemen ondervonden door een DDOS aanval tegen onze nszero DNS servers (wanneer je DNS beheer gebruikt voor een domein) . Excuses voor het ongemak.

Email terug gestuurd:
    Ik snap je antwoord niet. Het kan dan toch niet zo zijn dat een geheel domein verdwijnt uit de DNS! DDOS maakt een service (of server) onbereikbaar, past de service en de data niet aan. Er moet dus iets anders gebeurt zijn.
    1) Hoe is het mogelijk dat een zone file van een domein compleet weg is?
    2) En hoe kan ik zien of er meer domeinen nu zonder zone file staan?

5. Tim Member
    Reactie geplaatst op: 15-12-2022 om 11:22

Jammer genoeg de laatste dagen op enkele domeinen ook last van.

6. Metin Member
    Reactie geplaatst op: 18-12-2022 om 19:58

Wanner dit probleem oplossen? Ik moet tot 20 December 2022 name server wijzigen mijn enn doaminname.

Ik wachte uw reactie..

7. Metin Member
    Reactie geplaatst op: 21-12-2022 om 03:59

Heyy, zijn jullie daar? Ik moet nameserver wijzigen een domainname van mij. Maar ik zie nog niet domainname mij customer panel. Ik heb nieuwe hosting gekocht een andere bedrijf. Ik moet nameserver added van dit bedrijf.

Als jullie nog steeds dit probleem, Jullie geven gratis webhosting voor mij. Maar ik wil alles onbeperkte hosting van CPanel. Als Jullie geen gratis webhosting geven, alstublieft terug betaling van mijn betaalde domeinname.

Ik wacht snel mogelijk uw reactie..

Dank..

8. Metin Member
    Reactie geplaatst op: 21-12-2022 om 15:01

Als jullie met mij contact maken, a.u.b. geen met telefonisch. Graag stuurt u mij email..

Dankjewel.

9. Thomas Member
    Reactie geplaatst op: 23-12-2022 om 14:49

Nieuwe DNS records worden momenteel ook niet toegevoegd.. en wanneer ik ze wijzig springen ze terug naar de oude waarde...

Waar heeft Versio toch last van de laatste tijd? Ben al aan het zoeken of ik alles makkelijk naar een wel stabiele provider kan verhuizen.

10. Metin Member
    Reactie geplaatst op: 27-12-2022 om 13:54

Hoi Thomas

Zie je customer panel your domainname lijst? ik heb dit klote bedrijv 4 domainname maar ik zie helamaal niet mijn domainame in de lijst.. Staat 0 (NULL).. :(

11. P Member
    Reactie geplaatst op: 02-01-2023 om 15:02

Geen domeinnaam meer zichtbaar. Kennelijk ben ik niet de enige.... Wat is hier loos? Is het vanwege ziekte druk op de supportafdeling of omdat iemand iets 'stuk' heeft gemaakt ;-(