1. Wissal Member

Webhosting, email, websites niets werkt!

Topic geplaatst op: 24-11-2022 om 09:29

Beste,

I need help! Mijn websites, mail en webhosting (Direct Admin) zijn niet meer te bereiken... Ik kan dus mijn ticket-status niet volgen en niets bevestigen.

Als ik mijn website bezoek, zie ik het volgende bericht:

"This account has been switched off.
    Contact your hosting company for more information.

Versio is a reliable provider of Hosting & Domains"

Alle licenses zijn betaald. Ik heb al contact opgenomen met Versio, maar krijg nog geen reactie (mijn werk ligt nu stil). Ik zou graag kijken wat ik zelf kan doen om dit op te lossen, aangezien het van belang is dat de websites zo snel mogelijk weer in de lucht zijn.

Alvast bedankt!!

2. Lisa Member
    Reactie geplaatst op: 03-12-2022 om 14:24

Ik heb dit nu ook! Beetje paniek hier en Versio is niet makkelijk bereikbaar. Heb jij dit uiteindelijk opgelost gekregen?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Remko Member
    Reactie geplaatst op: 03-12-2022 om 17:05

Het lijkt er op dat er weer DNS problemen zijn. Op vrijwel al onze domeinen krijg ik nu geen reacties meer. In MX Toolbox: "DNS No Valid NameServers Responded"

4. Duco Han Member
    Reactie geplaatst op: 03-12-2022 om 17:13

Zelfde probleem hier. Hoop dat jullie dit zsm kunnen fixen.

5. Tycho Member
    Reactie geplaatst op: 04-12-2022 om 15:24

Heb het probleem dat ik https://vserver410.axc.eu/ om de haverklap niet kan bereiken. "Server niet bereikbaar". Het leek te werken door eerst bij Versio.nl in te loggen en dan pas naar Direct Admin te gaan. Maar ook dat trucje lijkt nu niet te werken! Kan er nu net wel weer in, maar afgelopen 10/20 minuten kwam ik er niet in. En 3 uur geleden ook al niet, en gister ook al niet. Dus Het gaat op en neer.