1. Niels Member

Prijs tweede jaar .NL domein?

Topic geplaatst op: 31-10-2022 om 11:40

Ik kan op de site vinden dat een .nl domeinnaam momenteel 49 cent kost voor het eerste jaar.
    Gezien de enorme prijsverhogingen die Versio overal doorvoert, ben ik benieuwd wat de prijs is NA het eerste jaar. Dit is helaas nergens te vinden.

Afgelopen jaar betaalde ik 9,99 voor de verlenging. Ik heb nu geen idee wat me te wachten staat, dus wellicht is het verstandig te verhuizen voordat er weer een absurde rekening op de mat ligt.

Reageer
  2. Margot Member
    Reactie geplaatst op: 18-11-2022 om 10:26

Hoi Niels, mijn .nl domeinnaam kostte vorig jaar 22,98 euro incl. BTW en dit jaar 56,86 euro incl BTW. Wellicht is verhuizen inderdaad verstandig.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Margot Member
    Reactie geplaatst op: 20-11-2022 om 14:26

Mijn excuses, ik ben er inmiddels achter dat de prijsstijging kwam doordat ik een mail en spamfilter aan had staan, dat kost 36 euro per jaar. De prijs van het domeinnaam is 10,99 euro gebleven, zoals staat vermeld op de homepagina van Versio. Samen is dat 46.99 euro excl. BTW, en 56,86 euro incl. BTW. Verhuizen is dus niet nodig.

Mijn berichten mogen verwijderd worden door de klantenservice als dat wenselijk is.

Vond u dit antwoord nuttig?