1. Boris Member

Pakket terugzetten naar Start

Topic geplaatst op: 05-09-2022 om 17:21

Ik ben diep teleurgesteld in de klantenservice van Versio. Over een periode van 5 maanden heb ik ze 7 keer gemaild en niet 1 keer kreeg ik antwoord. Komt dat bekend voor?

Het gaat erover dat Versio mijn Brons pakket ongevraagd heeft overgezet naar Complete voor 150 euro per jaar, terwijl ze dit volgens hun eigen informatie naar een Start pakket zouden omzetten.

Dat deden ze niet en als ik aangeef dat mijn pakket terug moet naar Start, reageren ze gewoon niet, en in je klantaccount kun je pakketten alleen upgraden en niet downgraden.

Versio is een walgelijk geldbelust bedrijf geworden dat hun klanten gewoon in de shit laat zakken. Enige optie is dus verhuizen, of heeft iemand een tip?

2. Tony Member
    Reactie geplaatst op: 13-09-2022 om 10:36

Half jaar geleden ook overgestapt naar:
    https://www.vimexx.nl
    en alles bij versio weggehaald.
    Bevalt me PRIMA tot dusver..
    Minder betalen voor meer.. ;-)

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Maurice Member
    Reactie geplaatst op: 21-09-2022 om 17:47

Beste Boris,

Vervelend, ik ervaar geen gedoe met Versio. Mocht ik je kunnen helpen met een pakket in webhosting hoor ik het graag je kunt op dit topic reageren.

Mocht ik je nog kunnen helpen? Reageer op het topic.

Groetjes,
    Maurice

4. Dusty Member
    Reactie geplaatst op: 19-11-2022 om 07:16

Ga hier ook overstappen in 3 jaar tijd is de prijs van mijn pakket verdriedubbeld! (Van brons naar start) en dat terwijl je er steeds minder voor krijgt. Met name dat dataverkeer is afgeknepen nekt mij. Mijn website ligt er al na 2 weken uit omdat over de bundel heen gegaan is. Bijkopen van dataverkeer is niet mogelijk dus wordt ik verplicht een zwaarder en nog eens 2x zo duur pakket af te nemen. Sorry maar daar pas ik voor. Het werken aan mijn website is zo niet meer leuk geworden.Ik betaalde eerst 25, nu 75 en zou dan naar de 125 gaan. Ik vind dat schandalig om zo de prijzen te verhogen en de service te verlagen.

5. Rob Member
    Reactie geplaatst op: 15-12-2022 om 14:09

Zowel registratie als hosting kosten zijn de afgelopen 3-4 jaar echt waanzinnig gestegen. Heb 6 maanden al om een downgrade gevraagd en toegezegd gekregen, ( maar verder nooit iets van gezien) en krijg nu de melding dat er verplicht geupgrade moet worden. Inderdaad van 25 naar 145 en dan nu nog hoger ? Ze willen me wegjagen denk ik.

6. Michiel Member
    Reactie geplaatst op: 18-12-2022 om 22:15

De meest recente prijsexplosie is voor mij de laatste druppel. Ik stap over naar Hostinger.
    Voor minder dan 1/3 (van mijn huidige pakket Compleet) krijg ik 3x zoveel.
    SSL van 5 euro per jaar naar 5 euro per maand is te belachelijk voor woorden.Omdat 'mijn' pakket per 16 januari niet meer bestaat moest ik even 55% meer gaan betalen.
    Tot slot; een refund voor een SSL certificaat gekregen maar denk maar niet dat je je eigen geld naar jezelf terug kunt storten; nee dit kun je besteden binnen Versio.
    Domeinnaam verhuizingen werken vlot maar de websites verhuizen werkt tot nu toe niet. Top, ik kan weer van vooraf aan beginnen.
    Het waren 7 bijzondere jaren.

Jammer dat het zo moet eindigen.