1. Armando Ello Member

Kappelen van Domeinnaam en Hosting

Topic geplaatst op: 17-07-2012 om 19:04

Hallo,

Ik heb een domein naam lopen (hoezoindoprojects.nl) en die werkt met de naamservers ingevuld.

Dezelfde naamserver wil ik koppelen aan een 2de domeinnaam (hoezoindo.nl) maar dat schijnt niet te lukken.

Terwijl er staat dat ik tot 25 domeinen kan koppelen in mijn pakket.

De bedoeling is dat ik mijn eerste domein naam (hoezoindoprojects.nl) dan opgeef en eruitgooi zodat ik wordpress opnieuw kan installeren via ftp maar dan onder de 2de domein naam.

Dan weet ik niet of ik DNS nu aan of uit moet zetten terwijl ik niet kan zien of die uberhaupte aan of uit staat?

vast bedankt voor enig helder uitleg hoe dit systeem werkt.

2. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 18-07-2012 om 19:56

In DA->domain administration de 2e domein toevoegen

ook in klantenpaneel versio de NS naar je hostingpakket ingeven bij je 2e domein

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Armando Ello Member
    Reactie geplaatst op: 21-07-2012 om 20:16

Dank, al weet ik totaal niet wat ik aan het doen ben, want ik heb de instellingen als staan zoals je adviseerd.. maar wat is het punt van DNS aan of uit zetten? Want hij staat aan de de site adviseerd hem uit te zetten: 159.253.0.110

Notitie voor de eigenaar van dit domein::
    Dit domeinnaam is niet gekoppeld aan uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server. U heeft in uw klanten panel DNS beheer voor deze domeinnaam aangezet. Wijzig de DNS records naar de IP adressen van uw server of zet DNS beheer uit en wijzig de nameservers naar de nameservers van uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server.

Vond u dit antwoord nuttig?