1. Theo Member

Helpdesk reageert totaal niet

Topic geplaatst op: 31-05-2022 om 16:14

Ik heb al een aantal keren een vraag via mail aan de helpdesk gesteld(support@versio.nl)
    Als klant (ingelogd) kan ik nml. een domeinnaam niet registreren, maar die domeinnaam is wel beschikbaar als ik niet als klant ben ingelogd. Zou iets te maken hebben met de status van mijn account (nog geen nieuw versie van het account??)
    Maar helaas dus steeds geen enkele reactie van de helpdesk. Telefonische ondersteuning vragen kan ook niet, want dan moet ik blijkbaar een premium klant zijn. Daar zou je dan extra voor moeten betalen.
    De service van Versio (support heet dat toch) gaat flink achteruit. Misschien dat ik langs deze weg toch iets van een reactie krijg

Reageer
  2. Wendy Member
    Reactie geplaatst op: 03-06-2022 om 16:33

Hier zelfde verhaal. Echtgenoot krijgt mailboxen niet geïnstalleerd op nieuwe computer vermits hij aangeeft dat het paswoord foutief is. Ondertussen al 3 ticketjes ontvangen met de vraag hoe hij zijn mailadressen kan resetten om de mailboxen op de desktop te krijgen. Helaas hier ook nog steeds zonder resultaat. Ik zie wel dat er nu 9 EUR/maand wordt gevraagd vooraleer je ze telefonisch kan bereiken. Mogelijks moet je dus ook bijbetalen om de basisservice te ontvangen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Edward Member
    Reactie geplaatst op: 09-06-2022 om 23:01

Opeens staan er rare waardes in m'n DNS, en is MX record en verscheidene TXT records verdwenen. 3 dagen lang geprobeerd support te mailen: nul reacties en kan niets ontvangen/versturen via mijn domain. NB: jaren geen wijzigingen doorgegeven mbt DNS entries toch opeens sinds 7 juni rare data erin.

Prima als je zelf je DNS records kan beheren en geen 9E/mnd nodig hebt voor support, maar dan wel graag beheertools die tot juist resultaat leiden. En op z'n minst een reactie in een redelijke tijd. 48 klokuren lijken me redelijk.

Vond u dit antwoord nuttig?