1. Melanie Member

Mail versturen geeft problemen

Topic geplaatst op: 29-04-2022 om 18:45

De afgelopen periode zijn verschillende mails die ik verstuur niet aangekomen. Vandaag zelf weer getest naar mijn eigen mail adressen (een hotmail en een gmail) en ze komen weer niet aan. Dit kan toch gewoon niet! Ik heb een bedrijf en moet ervan uit kunnen gaan dat als ik mails verstuur, deze ook aankomen. Hebben meer mensen daar last van?

Reageer
  2. Melanie Member
    Reactie geplaatst op: 30-04-2022 om 08:01

Zojuist komen de verzonden mails van gisteren vertraagd binnen op de Hotmail, die werkt ook weer. Naar het Gmail account werkt mail versturen nog steeds niet.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Geert Jan Member
    Reactie geplaatst op: 30-04-2022 om 20:52

Ik ervaar vergelijkbare problemen. Als een van onze mensen via onze mailinglijst stuurt komt dat nergens aan. Als ikzelf (vanuit gmail) naar de lijst mail zonder attachment komt het wel aan maar een iets grotere mail (200 kb) komt deze niet aan.

4. Melanie Member
    Reactie geplaatst op: 01-05-2022 om 10:10

Ik heb een mail gehad van de helpdesk om te kijken of het aan mijn instellingen ligt.

De issues van afgelopen vrijdag bleken een vertraging te zijn. Versio: misschien is het handig dat als er een dergelijk issue is, om ergens in deze setting te vermelden dat er iets aan de hand is.

5. Mick Member
    Reactie geplaatst op: 01-05-2022 om 12:09

Jammer...(^%$#@(^$%^)...kan geen mail meer ontvangen noch verzenden......Geren van mijn email accounts werkt. Nu ben ik reseller van versio, en vrees dus grote vrezen....dat straks al mijn domeinklantjes aan de lijn hangen met hetzelfde probleem

6. Ramon Member
    Reactie geplaatst op: 01-05-2022 om 20:53

Ik heb hetzelfde. Ik kan sinds gisteren nacht (zaterdag op zondag) 0300 geen email meer ontvangen of sturen. Ik zit op vserver30. Zowel niet via de email client maar ook niet via e.g. https://mail.axc.nl