1. Germo Member

DNS template beheer werkt niet

Topic geplaatst op: 06-02-2022 om 15:45

Bij het updaten van de domeinen-dns-records met een dns-template blijken niet alle records overgenomen te worden.

Als ik met de Versio API de gegevens voor de dns-templates en/of de domein-informatie opvraag krijg ik verschillende waarden.
    Bij het opvragen van een DNS-template krijg ik 47 records. (dezelfde die ik op de beheer webpagina zie)
    Als ik de template laat updaten naar de domeinen komen niet alle records daar terecht. In mijn huidige geval 17.
    Ik zie wel dat de template-id en de update tijd kloppen. Ik zie ook testrecords voorbij komen die ik speciaal heb gemaakt, dus er vindt wel een update plaats, maar dus niet volledig.

Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen, en (hopelijk) een oplossing hebben gevonden?

Reageer
  2. Edward Member
    Reactie geplaatst op: 09-06-2022 om 23:06

Ik werk niet met API, alleen via klanten paneel. Zelfde euvel. Fractie van records worden aangepast, terwijl krantenpaneel alles records laat zien. Bij elke domeinnamen update is het maar de vraag welke records publiek worden. Ben inmiddels 3 dagen bezig, en er is geen peil op te trekken. Wat tot nu toe niet werkt is A record krijg ik gewenste IP er niet in.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Michael Member
    Reactie geplaatst op: 12-06-2022 om 22:35

Ik kan geen record toevoegen. Is er een algemeen probleem met het toevoegen van een DNS record?

Vond u dit antwoord nuttig?