1. Romano Member

Snelheid van websites op resellerserver

Topic geplaatst op: 06-01-2022 om 12:48

De snelheid dat websites opkomen op resellers server 022 is dermate slecht. Soms tot 16 seconden dat het duurt dat de websites zijn geladen.

De PHP memory-size staat op 1024 en dan werkt het heel eventjes snel om vervolgens weer terug te keren naar te lange laadtijd.
    Het betreft meerdere verschillende (users)accounts op de server en hebben een laadtijd van meer dan 6 seconden gemiddeld. Als je in de backend werkt is het zelfs vaak een time-out van de server,

Wat kunnen we doen op dit opgelost te krijgen?

Reageer
  2. Hans Member
    Reactie geplaatst op: 14-01-2022 om 09:31

Ook ik heb dit probleem op twee resellerspaketten. De websites daarop zijn trager geworden en hebben een laadtijd van enkele seconden. Eerder had ik hier geen problemen mee en was de laadtijd sneller.
    Dezelfde vraag:

Wat kunnen we doen om dit opgelost te krijgen

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Justus Member
    Reactie geplaatst op: 21-01-2022 om 16:24

Ik heb hetzelfde probleem. Ik zie daarnaast dat CPU, Memory & I/O limieten regelmatig worden gehaald. Daarnaast geeft Google in haar Crawl report aan dat ze de host regelmatig niet kunnen bereiken.

Helaas krijg ik tot nu toe geen reactie vanuit support. Hebben jullie inmiddels meer informatie die tot een oplossing heeft geleid?

Vond u dit antwoord nuttig?