1. Chris Member

Private key onvindbaar bij verlenging?

Topic geplaatst op: 05-01-2022 om 11:45

Heb net een verlenging van een bestaande wildcard SSL aangevraagd en kreeg de bestanden via mail en kan ze ook downloaden op de direct admin.
    De private key zat niet in de mail en kan ik voor het nieuwe certificaat ook niet downloaden en dus ook niet copy-pasten. Van het aflopende certificaat zie ik wel de optie "download private key" in de DirectAdmin. Met de oude private key werkt het niet. Enig idee?

Reageer
  2. Noel Member
    Reactie geplaatst op: 06-01-2022 om 08:13

Heb hetzelfde probleem. Heb nu gevraagd aan Versio om mijn certificaat te installeren, kost wel 20 €. Nog niet uitgevoerd, site niet bereikbaar, hopelijk zeer snel in orde.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Erik Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2022 om 12:58

Dat is leuk, 20 euro om een certificaat te installeren, zou fijn zijn als er gewoon een duidelijke manual beschikbaar is...

Ik krijg het ook niet voorelkaar, ik heb 3 certificaat bestanden maar geen key??

4. Tufeyl Member
    Reactie geplaatst op: 27-01-2022 om 11:38

Is het iemand gelukt om private key terug te vinden ?

5. Taelman Member
    Reactie geplaatst op: 27-01-2022 om 19:02

Idem nee nie te vinden

6. Wouter Member
    Reactie geplaatst op: 18-02-2022 om 19:51

Hier precies hetzelfde,een private key die nergens te vinden is! Tot zover automatische installatie...

7. Furkan Member
    Reactie geplaatst op: 09-03-2022 om 10:25

Hier ok ssl aangevraagd wil automatisch installeren maar nergens private key zichtbaar?

8. Nikolai Member
    Reactie geplaatst op: 02-04-2022 om 12:01

Zelfde probleem..

9. Conny Member
    Reactie geplaatst op: 03-04-2022 om 21:09

O het ligt dus niet aan mij, ik ben simpele gebruiker maar kom er echt niet uit. Heb SSL sleutel ontvangen wil deze activeren, maar loopt vast op de Key, geen idee waar ik dat nu weer moet opzoeken, wat een gedoe zeg, wat zou het toch fijn zijn als je na betaling gewoon zelf niets meer hoeft te doen. Of 123 klik en klaar. Dit heeft mij nu al uren uitzoek en leeswerk gekost en nog is het niet gelukt om onze website te beveiligen. Heb er inmiddels wel 20 euro voor over.

10. Lex Member
    Reactie geplaatst op: 09-06-2022 om 12:23

Dat is wel lachen, dit. Ik heb zojuist 7(!!!!) certificaten verlengd en bestanden gekregen. Ik kan ze niet installeren want ik heb (nog altijd) geen private key ontvangen. Gaat er nog een keer een reactie komen van Versio, of werkt alleen de financiële afdeling daar?