1. Benny Member

    DNS beheer

    Topic geplaatst op: 19-11-2021 om 17:06

    Ik probeer nu al de hele dag een CNAME toe te voegen in mijn DNS beheer.
    Het zegt wel de instellingen zijn opgeslaan maar het wordt niet opgeslaan, verdwijnt gewoon.

  2. Benjamin Member
    Reactie geplaatst op: 20-01-2022 om 10:44

    Ik heb het zelfde probleem.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Benjamin Member
    Reactie geplaatst op: 20-01-2022 om 10:45

    Maar dan voor een TXT record voor het koppelen aan een Office 365 omgeving.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Ricardo Member
    Reactie geplaatst op: 20-01-2022 om 15:08

    Same.. dns wijzigt niet van een domein naar nieuw ip.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Niels Member
    Reactie geplaatst op: 24-01-2022 om 08:10

    Volgens mij hebben ze wel meer problemen bij Versio. Verlenging geregeld voor 2 domeinen. Betaling is netjes via de bank uitgevoerd. Kreeg ik een uur na de verlenging een email met een "offerte voor verlenging". Gereageerd dat ik gewoon graag zie dat de domeinen verlengd worden voor een jaar... Totale stilte..

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Dieter Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2022 om 22:45

    Ik heb hetzelfde probleem

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Klaas Member
    Reactie geplaatst op: 26-01-2022 om 08:36

    Wat willen jullie erin zetten, wellicht kan ik jullie hebben en wat het probleem zal zijn

    Vond u dit antwoord nuttig?

  8. Sinan Member
    Reactie geplaatst op: 27-02-2022 om 22:54

    Zelfde gezever bij mij ook

    Vond u dit antwoord nuttig?

  9. Jaap Member
    Reactie geplaatst op: 03-03-2022 om 14:10

    Ik heb ook problemen met DNS beheer. Ik heb gisteren een domeinnaam geregistreerd, gelijk DNS beheer aangezet en de juiste DNS records ingevoerd. Maar op dit moment resolven de authorative name servers niet eens (die zouden volgens mij automatisch naar nszero1.axc.nl en nszero2.axc.nl moeten gaan). Een nslookup gebruik maken van bovengenoemde authorative name servers levert timeouts op.
    Een ander domein wat ook gisteren geregistreerd is werkt inmiddels wel, maar gek genoeg leek het daar gisteren ook of er geen records waren opgeslagen, want die werden niet getoond in het klantenpaneel.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  10. Marvin Member
    Reactie geplaatst op: 06-03-2022 om 17:34

    Hetzelfde ook hier. Geeft inderdaad aan dat het wordt opgeslagen maar na een refresh en ook na een opnieuw inloggen is er geen verandering te zien.

    Vond u dit antwoord nuttig?