1. Anouar Member

    Email werkt niet

    Topic geplaatst op: 18-11-2021 om 14:18

    Hi een email adres werkt niet, ook niet in de webmail. Dit is de error die klant krijgt:
    This message was created automatically by mail delivery software.

    A message that you sent could not be delivered to one or more of its
    recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

    Ik heb emails geprobeerd te versturen naar verschillende email adressen maar niets werkt.
    De website van het domein waarvan ik de mails probeer te versturen werkt wel.

    Reageer
  2. Yolan Member
    Reactie geplaatst op: 20-11-2021 om 16:37

    Hi - Is dit probleem verholpen? Ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren. Ik kan geen emails meer verzenden maar emails komen wel nog aan. Alles werkte prima voor de voorbije 3 jaar. Graag hoor ik meer hoe dit probleem is verholpen.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Sam Frans J. Member
    Reactie geplaatst op: 20-11-2021 om 23:02

    Bij ons werken de mail forwarders niet meer.. Emails komen niet toe.
    Prijzen omhoog => kwaltieit omlaag. Laatste jaar meer problemen gehad dan iets anders bij versio :( Vroeger altijd zeer tevreden klant geweest.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Adam Member
    Reactie geplaatst op: 21-11-2021 om 16:15

    Ik heb hetzelfde issue. Support ticket is al aangemaakt. Ik heb de email logs bekeken en zie de reactie van de email servers van de ontvangers, "SMTP error from remote mail server after MAIL FROM:<xxxxx@example.com> SIZE=2618: 451 unable to verify sender" (tuurlijk met mijn echte email adres er in)

    Ik krijg het idee dat er is iets mis met de IP versie 6 mail servers en of de SPF instellingen op de server van spamexperts. Ik vermoed dit omdat ik heb van mijn kant niks veranderd.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Sam Frans J. Member
    Reactie geplaatst op: 21-11-2021 om 17:44

    @adam, hier ook ticketje aangemaakt.
    Vind het niet echt kunnen dat we hier al zolang zonder antwoorden zitten.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Charis Member
    Reactie geplaatst op: 21-11-2021 om 18:24

    Mijn uitgaande mails komen ook niet aan bij mijn klanten. Kan tot nu toe wel nog mails ontvangen.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Melanie Member
    Reactie geplaatst op: 21-11-2021 om 19:27

    Hier hetzelfde probleem: kan wel mail ontvangen, maar uitgaande mails komen niet aan. Ik heb inmiddels ook een ticket aangemaakt. Wel enorm storend, gaat al om mails die gisteren verstuurd zijn. Dus probleem duurt al best lang.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  8. Erwin Member
    Reactie geplaatst op: 21-11-2021 om 19:38

    Uitgaande mails naar de eigen SMTP komen wel aan, maar naar externe partijen als Live of GMail krijgen de 451 unable to verify sender

    Vond u dit antwoord nuttig?

  9. Frank Member
    Reactie geplaatst op: 22-11-2021 om 07:30

    Hier idem probleem: Hier hetzelfde probleem: kan wel mail ontvangen, maar uitgaande mails komen niet aan. Gaat al om mails die gisteren verstuurd zijn. Dus probleem duurt al best lang.
    Uitgaande mails naar de eigen SMTP komen wel aan,

    Vond u dit antwoord nuttig?

  10. Wilhelm Member
    Reactie geplaatst op: 22-11-2021 om 08:47

    Probleem is er nu zeker al 2-3 dagen zonder enige reactie, dat is toch wel redelijk onacceptabel aan het worden..

    Vond u dit antwoord nuttig?

  11. Anouar Member
    Reactie geplaatst op: 22-11-2021 om 08:48

    Versio? Wakker worden

    Vond u dit antwoord nuttig?

  12. Jordy Member
    Reactie geplaatst op: 22-11-2021 om 09:04

    Zelfde probleem hier... Alle emails naar hotmail/outlook adressen komen terug.

    This message was created automatically by mail delivery software.

    A message that you sent could not be delivered to one or more of its
    recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

    name@hotmail.com (voorbeeld)
    all hosts for 'hotmail.com' have been failing for a long time (and retry time not reached)

    Vond u dit antwoord nuttig?

  13. Marijn Member
    Reactie geplaatst op: 22-11-2021 om 09:13

    Naar support@versio.nl mailen gaat denk ook niet werken:

    This message was created automatically by mail delivery software.
    A message that you sent has not yet been delivered to one or more of its
    recipients after more than 72 hours on the queue on vserver0.axc.nl

    The message identifier is: 1mnerh-0000TZ-E7
    The date of the message is: Thu, 18 Nov 2021 11:41:44 +0100
    The subject of the message is: Re: [#413441] - Uw vraag over E-Mail

    The address to which the message has not yet been delivered is:

    support@versio.nl

    No action is required on your part. Delivery attempts will continue for
    some time, and this warning may be repeated at intervals if the message
    remains undelivered. Eventually the mail delivery software will give up,
    and when that happens, the message will be returned to you.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  14. Joeri Member
    Reactie geplaatst op: 22-11-2021 om 09:45

    Bij ons werkt de e-mailforwarder niet meer, maar specifiek naar @skynet.be adressen. De foutcode:

    This message was created automatically by mail delivery software.
    A message that you sent has not yet been delivered to one or more of its
    recipients after more than 24 hours on the queue on s02.spamexperts.axc.nl

    The message identifier is: 1mo1Xk-0007JY-OT
    The subject of the message is: Annulatie repetitie 23 november en annulatie Sinterklaasoptocht
    (herhaling)
    The date of the message is: Fri, 19 Nov 2021 11:54:33 +0100

    The addresses to which the message has not yet been delivered are:

    eennaam@skynet.be
    host mx.glb.proximus.be [195.238.22.25]
    .
    .
    .

    Even later volgde de definitieve mail:

    This message was created automatically by mail delivery software.

    A message that you sent could not be delivered to one or more of its
    recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

    eennaam@skynet.be
    host mx.glb.proximus.be [195.238.22.25]
    retry timeout exceeded
    .
    .
    .

    Ik dat dit snel opgelost kan worden. Wel hilarisch dat zelfs het support-mailadres niet werkt zoals hierboven te zien is.

    Met vriendelijke groeten
    Joeri


    Vond u dit antwoord nuttig?

  15. Bert Member
    Reactie geplaatst op: 22-11-2021 om 10:01

    Hier idem, sinds 18/19 november problemen met uitgaande mail. Uitgaande mail via SMTP (mail.axc.nl) bounced bij alle ontvangers. @Versio: dit is toch niet onbekend bij jullie en een flink urgente storing?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  16. Sam Frans J. Member
    Reactie geplaatst op: 22-11-2021 om 10:20

    Sinds een uur zijn onze mailboxen plots aan het vollopen van achterstallig emails.
    Ze lijken het toch eindelijk te fixen. Benieuwd of we een bericht gaan ontvangen van Versio.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  17. Milan Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-11-2021 om 10:39

    Goedemorgen,

    Bedankt voor jullie geduld, door een issue bij onze partner Spamexperts werd er hinder ondervonden bij het uitsturen van mail. Deze problemen zijn inmiddels verholpen.

    Onze excuses voor dit ongemak. Mocht je nog problemen ondervinden met het versturen van mail dan horen wij dit uiteraard graag.

    Met vriendelijke groet,
    Milan - TeamLead Support

    Vond u dit antwoord nuttig?

  18. Jeroen Member
    Reactie geplaatst op: 22-11-2021 om 20:35

    Zijn de mails wel verstuurd of zijn ze niet aangekomen als je deze melding krijgt?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  19. Jeroen Member
    Reactie geplaatst op: 24-11-2021 om 08:25

    Heb bevestiging dat de emails ook niet aankomen!
    Gister avond zelf ook weer 2x deze fout melding gekregen.
    Ook diverse klanten melden dit probleem dus het is nog niet opgelost!

    Vond u dit antwoord nuttig?

  20. Jeroen Member
    Reactie geplaatst op: 24-11-2021 om 08:27

    Het ticket systeem is niet meer zichtbaar dus kan geen tickets meer aanmaken in het klantenpaneel?

    Wat is het telefoon nummer van de support desk??

    Vond u dit antwoord nuttig?

  21. Melanie Member
    Reactie geplaatst op: 24-11-2021 om 11:16

    Het lijkt nog niet helemaal opgelost te zijn. Gelukkig komen veel mails wel aan (dat weet ik eigenlijk alleen omdat iemand reageert op een verzonden mail), maar zojuist ook weer eenzelfde foutmelding gehad dat een mail niet aangekomen is. Dit maakt geen professionele indruk naar klanten dus ik hoop dat Versio nu iets sneller in actie komt.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  22. Richard Member
    Reactie geplaatst op: 24-11-2021 om 17:25

    Hier hetzelfde probleem, volgens het helpdesk ticket zou het probleem opgelost moeten zijn, echter melden mijn klanten dat ze nog steeds niet kunnen mailen naar sommige adressen. Ben het met Melanie eens dat een storing uiteraard kan voorkomen, echter duurt het nu bijna een week, daar zijn mijn klanten niet blij mee.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  23. ERIC Member
    Reactie geplaatst op: 24-11-2021 om 17:45

    Ja het zelfde bij mij versio is ook moeilijk te bereiken .
    ik kan liever een hotmail account gaan maken .

    Vond u dit antwoord nuttig?

  24. Steven Member
    Reactie geplaatst op: 29-11-2021 om 10:44

    Hier ook terug hetzelfde probleem, mailen tussen versio mailboxen zelf lijkt geen probleem.
    Maar mailen naar bv @yahoo.com of @skynet.be komt niet aan.

    Vond u dit antwoord nuttig?