1. Tony Member

Nieuwe paketten

Topic geplaatst op: 31-08-2021 om 18:25

Het valt wel op dat telkens wanneer de pakketten veranderen het weer in het nadeel is van de klanten.
    Steeds minder krijgen voor steeds meer geld.
    Denk toch dat we maar eens verder moeten kijken dan versio.
    Heb er gelukkig nog ff de tijd voor maar zal hoogstwaarschijnlijk het laatste jaar zijn

Reageer
  2. Jan Member
    Reactie geplaatst op: 02-09-2021 om 07:40

Natuurlijk is het in het nadeel van de klanten, zo gaat dat hier al een tijdje. Geld.

Niemand zou dit moeten accepteren, het is niet de eerste keer dat Versio dit flikt. Dit is dan ook mijn laatste jaar hier, ik had mijn oude Brons pakket toevallig nog nét op tijd verlengd.

Zat andere hosts waar je voor minder geld veel meer krijgt. En dan niet alleen wat hosting paketten betreft, maar ook communicatie en support.

Massaal vertrekken naar een ander is de enige oplossing om dit soort ongein te stoppen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Co Member
    Reactie geplaatst op: 02-09-2021 om 13:22

Ik had ook al mijn Brons-pakket voor aantal jaren verlengd maar ze hebben het gewoon omgezet naar start met dus beperkingen die ik niet had. Nog maar 10 GB verkeer, nog maar 2 websites, beperkingen aantal e-mailadressen. Ik ben nu aan het kijken bij serveo. Volgens mij kun je nu gewoon stoppen omdat ze de pakketten veranderen. Dan zit je niet meer vast aan een looptijd. Wel enorm balen, want het beviel goed, maar het is inderdaad de tweede keer dat ik te maken heb met verslechterende voorwaarden en hogere prijzen. De vorige keer ben ik een pakket lager gaan zitten, maar die optie heb ik nu niet meer.

4. Maurice Member
    Reactie geplaatst op: 10-09-2021 om 14:03

Ik had een zilver pakket voor € 72.60 per jaar en ga nu bij de nieuwe pakketten naar een max voor € 217,65 per jaar. Dat is haast drie keer zoveel voor minder. Dit wordt dus het laatste jaar bij Versio.

5. Roland Member
    Reactie geplaatst op: 12-09-2021 om 12:08

Ja, ik schrok ook van de laatste rekening voor verlenging: 3 x zo hoog! Van EUR 60/jaar naar (bijna) EUR 180/jaar...
    Ik heb volgens mij nooit melding gehad van een prijsverhoging, jullie wel?

6. Roland Member
    Reactie geplaatst op: 12-09-2021 om 12:08

P.S. Iemand suggesties voor een andere hostingpartij?

7. Roland Member
    Reactie geplaatst op: 12-09-2021 om 12:29

Ah, Vimexx.nl lijkt wel wat, met zelfs een gratis verhuisservice als je het Pluspakket (EUR 4,49/mnd) of hoger kiest :-)

8. Evert Member
    Reactie geplaatst op: 19-09-2021 om 09:55

Ook ik ben weg bij Versio. De reden: de absurde prijsverhoging. Ik ben naar een andere partij waar ik ruim de helft goedkoper uit ben, meer opslag heb en nog meer andere voordelen.
    Ik heb het prima gehad bij Versio, maar zal door de prijsverhoging geen reclame meer maken voor Versio.