1. Wouwtje Member

    Ziggo & email

    Topic geplaatst op: 07-07-2012 om 21:00

    Ik ben sinds kort overgestapt van KPN naar Ziggo, ik heb ook een Xerox Workcenter met scan to email erop, helaas werk dit niet meer waar ik begrijp dat Ziggo SMTP servers van andere partijen blokeert. Is wel vreemd daar Outlook wel werkt. Heeft iemand een workarround of een andere oplossing ?

  2. Martin Hammega Member
    Reactie geplaatst op: 10-07-2012 om 16:47

    Ik heb hetzelfde maar bij mij werkt alles gewoon weer nadat ik het IP nummer van mijn router had aangepast. Meer info in de documentatie van de Xerox. Let op: wij hebben alleen interne mail (dus "scannen naar een computer") en niet extern.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-07-2012 om 18:38

    @Wouwtje Welke instellingen heb je momenteel? Kan je eventueel een screenshot maken en linken zodat we kunnen meekijken?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Wouwtje Member
    Reactie geplaatst op: 13-07-2012 om 11:41

    Sorry voor de late reactie maar was op zakenreis.

    Martin, scan naar PC werkt gewoon, email niet.
    Fabien, hoe te linken ?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Matthias Franck Member
    Reactie geplaatst op: 16-07-2012 om 12:24

    Ik weet niet of dit een oplossing gaat bieden maar ik kan het hier maar plaatsen. Ik weet dat ziggo uitgaande SMTP-poort 25 blokkeert. Dit probleem kan je oplossen door in je programma die 25 te veranderen door 587.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Wouwtje Member
    Reactie geplaatst op: 16-07-2012 om 14:24

    Beste Matthias, heb standaard al poort 587 ingegeven, KPN blokeerde ook poort 25 voor niet "eigen" mail.

    Vond u dit antwoord nuttig?